w sluijs

Snelle levering , scherpe prijs

van emden

2 huishoudaccus excide besteld voor onze camper.Tientallen euro's goedkoper dan elders. Supersnelle levering. Volgende dag in huis! Dit wordt mijn adres voor volgende accu's.

Beste van Emden,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste van Emden,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

De vries advies

Goede ervaring, betreffende accu gemakkelijk te vinden opa de website, keuze uit verschillende types en in verhouding met andere aanbieders niet duur

Gerjan

Goede prijs, snelle levering

Beste Gerjan,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Beste Gerjan,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

Johan

Ondanks mijn bestelling en betaling meer dan 2 weken geleden heb ik nog steeds niets ontvangen.

Harkes

Snelle en correcte levering

Beste Harkes,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Harkes,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Joost van Surksum

Had een accu besteld, kreeg hem keurig toegestuurd. Hierna bleek het toch een verkeerd model accu voor de auto in kwestie te zijn. Geen probleem, na melding kon hij zonder problemen omgeruild... Had een accu besteld, kreeg hem keurig toegestuurd. Hierna bleek het toch een verkeerd model accu voor de auto in kwestie te zijn. Geen probleem, na melding kon hij zonder problemen omgeruild worden. Ik ben daarvoor langs gereden (woon niet ver van Rotterdam vandaan). Na een week had ik het prijsverschil teruggestort op mijn bankrekening.

Beste Joost van Surksum,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u tevreden bent...
Beste Joost van Surksum,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u tevreden bent met de geleverde diensten en geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

Ronald Schut

Duidelijke site, goed overzichtelijk snel accu uitgezocht en als beloofd supersnel bezorgd.Daarbij ook erg vriendelijke prijzen. Vandaag daarom ook een nieuwe accu voor mijn motor besteld!

Beste Ronald Schut,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste Ronald Schut,
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

Gijs van den Heuvel

Super service en contact

Beste Gijs van den Heuvel,
Beste Gijs van den Heuvel,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

F.David

Had een accu besteld voor mn Harley. prijs was goed. wilde hem inbouwen zaten de contacten 3 mm terug van de voorkant van de accu. heb hem toch maaringebouwd en voorlopig start de motor iedere keer.... Had een accu besteld voor mn Harley. prijs was goed. wilde hem inbouwen zaten de contacten 3 mm terug van de voorkant van de accu. heb hem toch maaringebouwd en voorlopig start de motor iedere keer. maar ik denk dat hij niet zoveel power heeft op den duur. we gaan het zien.Verder gewoon netjes op tijd geleverd.

Beste David,
Beste David,