eric

Redelijk

Beste Eric,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Beste Eric,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

Roel P.

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Beste Roel P.,
Beste Roel P.,

lekens

+++ snelle correcte levering

Beste Lekens,
Beste Lekens,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Lutt

Zeer goed geholpen

De lederchirurg

Top ik kan niets anders schrijven van het begin van de bestelling tot aan het afleveren perfecte communicatie en levering

Cem Ozugur

Erg verrassende ervaring

Beste Cem Ozugur,
Beste Cem Ozugur,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Hillinga,H. Particulier

Bestellen en dan volgende dag in huis.
Correcte telefonische informatie.

Martin

Geweldig!

Beste Martin,
Beste Martin,

Autorijschool Groetelaars

Accudienst is super snel en gunstige prijzen kan het iedereen aanbevelen!

Beste Autorijschool Groetelaars,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden...
Beste Autorijschool Groetelaars,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

Harry

Prima bedrijf goede ervaring ook met eerdere bestellingen en retour