Solid Rock

De levering was van A tot Z prima geregeld , een volgende aankoop zal zeker weer bij dit bedrijf plaats vinden.

P Soeter

Prima service

Arjen van de Voorde

Snelle levering! Stevig verpakt

Willem

Snelle goede levering

Sjaak Clappers

Prima advies, heel duidelijke en volledige informatie.

Erik Streppel

Fijn bedrijf, veel op voorraad en dus direct leverbaar. Erg correcte afhandeling en snel geleverd!
Dank, ik kon snel met verse olie weer motorrijden!

H.Koppelman

Super mooie aanbieding en snel geleverd , accudienst doen wat zij beloven .

Beste H. Koppelman,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste H. Koppelman,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

R&Z Kachels

Ben heel tevreden met de levering en het product. gr. Loek

Rozema

Zeer goed en ervaren bedrijf. Verkeerde accu besteld, kon dezelfde dag al geretourneerd en een nieuwe besteld. Foute bestelling ging met dezelfde koerier retour. Top service! Retourbetaling ging ook... Zeer goed en ervaren bedrijf. Verkeerde accu besteld, kon dezelfde dag al geretourneerd en een nieuwe besteld. Foute bestelling ging met dezelfde koerier retour. Top service! Retourbetaling ging ook vlot. Sterk merk!

Beste Rozema,
Beste Rozema,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Taxi Haarlem-heemstede

Ik ben omzetting blij met jullie servers

Beste Taxi Haarlem-Heemstede,
Beste Taxi Haarlem-Heemstede,