Eddy Vermeyen

Top service. Levering binnen 24 uur in België!

Beste Eddy Vermeyen,
Beste Eddy Vermeyen,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

T.I.B. Gerritsma

Bellen, bestellen en snel in huis.

Edwin Hortensius

Waanzinnig klantvriendelijk bedrijf. Zeer behulpzaam en echt goed advies. Ze weten waar ze het over hebben. Levering probleemloos.

hl.wetzelaer

Geweldige afhandeling van bestellen tot bezorgen.

Beste H. Wetzelaer,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste H. Wetzelaer,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

Henk

Scherpe prijzen, vlotte levering

Beste Henk,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Henk,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Harm

De prijs was goed, de levering super. De accu lijkt goed, maar is bedoeld voor een boot en ik heb er nog niet mee gevaren. Maar opladen ging goed en de spanning is prima, dus... Voorlopig een... De prijs was goed, de levering super. De accu lijkt goed, maar is bedoeld voor een boot en ik heb er nog niet mee gevaren. Maar opladen ging goed en de spanning is prima, dus... Voorlopig een tevreden klant!

Beste Harm,
Beste Harm,

Jelle

Topmerken voor een voordelige prijs

Beste Jelle,
Bedankt voor uw feedback. Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de geleverde diensten.
Beste Jelle,
Dit is waar wij het voor doen en dit motiveert ons alleen maar om het beter te doen! Bedankt hier voor!
Wij hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten. Wij bedanken u voor uw vertrouwen in ons en veel plezier met uw aankoop.

Maij

Prima ervaring, snelle levering

Computer scan service voor welk type geheugen geschikt is werkt perfect! Extra geheugen geplaatst en het werkt fantastisch.