Hans

Erg vlotte levering, voor een goede prijs

Carlo

Goede snelle levering

ron

Duidelijke website vlotte levering

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Ron,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Beste Ron,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!
MAPP/Accudienst.nl

Particulier

Goede voorligting en informatie over de bestelde accu

Jerry van der Voet

hofman

Snel en acuraat

R.IJzendoorn

Makkelijk je bestelling plaatsen, en op het juiste tijdstip geleverd.

De Nooy

Op een snelle, eenvoudig wijze een accu nodig? Via internet AccuDienst.nl MAPP is dit een fluitje van een cent.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste de Nooy,
Beste de Nooy,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!
MAPP/Accudienst.nl

Michal

Zeer snelle orderverwerking.Een geweldig bedrijf!