W

Super leverancier. Zeer snelle verzending, scherpe prijs

Carlo

Keuze uit goede merk-accu's voor een lage prijs, snelle levering, top!

Pim

Topbedrijf, bestelde op donderdag rond 10 uur een accu. Die avond werd een defecte bezorgd, je kan gewoon een appje sturen en de volgende avond had ik een nieuwe!

Ton van Zanten

Erg goede en snelle levering

Wim Schiereck

Accu besteld en zoals beloofd binnen een dag afgeleverd. Bleek een kleine beschadiging te hebben. Gebelde medewerker stond erop dat deze onmiddellijk werd omgeruild om ieder risico te vermijden. Ook... Accu besteld en zoals beloofd binnen een dag afgeleverd. Bleek een kleine beschadiging te hebben. Gebelde medewerker stond erop dat deze onmiddellijk werd omgeruild om ieder risico te vermijden. Ook deze binnen een dag afgeleverd.
Dat alles zonder kosten.
Complimenten voor de service.

Priya Mangli

Snelle service

R van Dijk

Smeer olie besteld via de telefoonwant via de app lukte het niet, maar ben netjes geholpen door de telefoniste, die heeft mijn bestelling geplaatst, rond1630.uur.De andere dag om 17.00 uur de... Smeer olie besteld via de telefoonwant via de app lukte het niet, maar ben netjes geholpen door de telefoniste, die heeft mijn bestelling geplaatst, rond1630.uur.De andere dag om 17.00 uur de bestelling thuis. Zeker voor herhaling vatbaar.,en nog bedankt voor de goede service. Vrr groet R van Dijk.

J Rabbelier

Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf!
Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf!
We hadden nieuwe accu’s besteld maar die bleken niet goed te zijn, contact opgenomen en accu’s teruggestuurd. Per omgaande kregen we weer nieuwe en die waren goed! Super service!,

Van Swieten

Zeker goede kwaliteit en snelle levering