M.E. Zuidema

Het bedrijf is betrouwbaar op het gebied van het bestellen van een gangbare accu. Wat er beloofd wordt, gebeurt ook.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste M.E. Zuidema,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag!...
Beste M.E. Zuidema,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!
MAPP/Accudienst.nl

tonkiefmeijer@gmail.com

Voor het eerst besteld bij dit bedrijf. Goede overzichtelijke website en snelle levering.

Rien van Eijk

Levering zoals overeengekomen, goede kwaliteit.

Peeters

Ben goed geïnformeerd, snelle levering. Top.

Tjeerd Veeneman

Prima service en echt aan te bevelen.snelle levertijd en ondersteuning!

Bert Metselaar

Ik wissel zelf de olie van de camper en bestel een doos Shell. Perfect afgerekend en binnen korte tijd thuis bezorgd, zeer goed

Martin

Goed duidelijke informatie

Ruud

Snelle levering, accu goed verpakt. Scherpe prijs.

Mis

Snelle levering, en een prima product.

Richard van Wanrooij

Bedrijf gevonden via Google zoekend op een specifiek product. Motorex 15W50 boxer olie. Deze kwam meteen naar voren met een voordelige prijs.

Bestellen ging erg makkelijk. Duidelijke...

Bestellen ging erg makkelijk. Duidelijke website en gebruikersvriendelijk.

Levering was top. Snel geleverd zoals beschreven. Goed verpakt en beschermd.

Volgende bestelling is alweer gedaan.

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼