Paul's Coffeecorner

Zeer scherpe prijzen!

Van hal

Mensen meer dan een week laten wachten op een product dat niet op voorraad is

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Van Hal,
Beste Van Hal,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat u het niet als positief heeft ervaren. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Uit uw verhaal kunnen wij concluderen dat het mis is gegaan met de wachttijd. Sommige producten hebben wij niet op voorraad en die moeten dan ook besteld worden. Wij hadden dit wellicht beter naar u toe moeten communiceren. Desondanks bedanken wij u voor uw feedback en gaan wij hiervan leren.
Als u het er nog over wil hebben mag u altijd contact met ons opzoeken.
Wij wensen u het beste toe en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft.
MAPP/Accudienst.nl

Particulier

Eenvoudig bestellen, betalen via ideal en daarna snelle levering. Accu doet zijn werk prima en ik ben erg tevreden.

Chris Bloodshoofd

Er was een probleem met de koerier, maar Accudienst/Mapp heeft vlot een nieuwe accu gestuurd, zonder dat ik er achter aan hoefde. Echt top.

Machiel

Goed, echte service

Levering volgens afspraak

Saskia

Zo enorm geweldig he, dit bedrijf!! Duidelijke site, super geweldige scan mogelijkheid, fijne ondersteuning en snelheid van het bieden van hulp en dan nog eens de snelheid en zorgvuldigheid van... Zo enorm geweldig he, dit bedrijf!! Duidelijke site, super geweldige scan mogelijkheid, fijne ondersteuning en snelheid van het bieden van hulp en dan nog eens de snelheid en zorgvuldigheid van verzending! Heel blij met Interngeheugen.com

snelheid en zorgvuldigheid van alle service en verzending

ga aub zo door!