Nanno

Snel, betrouwbaar, goede service

De bestelde onderdelen werden vlot en accuraat afgehandeld. Geen enkel probleem.

Snelle levering en heldere communicatie, mapp doet wat het beloofd

Edwin

Goede producten snel geleverd

Erik

Accu gekocht voor Renault Espace

Benjamin Delger

Fantastisch snelle bestelling en super snelle levering voor 100% betrouwbaar alleen sommige bezorgers mogen wel wat vriendelijker zijn voor de rest ECHT TOP!!!!!!!!!!!!!! zeker een aanrader geen... Fantastisch snelle bestelling en super snelle levering voor 100% betrouwbaar alleen sommige bezorgers mogen wel wat vriendelijker zijn voor de rest ECHT TOP!!!!!!!!!!!!!! zeker een aanrader geen twijfel mogelijk

Vic Dreessen

Ik had de accu heel snel binnen. De accu paste super. Belangrijk is niet alleen de breedte en de diepte maar zeker ook de hoogte van de accu ivm de bevestigingsbeugel van de auto. De prijs was zeer... Ik had de accu heel snel binnen. De accu paste super. Belangrijk is niet alleen de breedte en de diepte maar zeker ook de hoogte van de accu ivm de bevestigingsbeugel van de auto. De prijs was zeer concurrerend met alle andere aanbieders. Eigenlijk alleen maar lof voor dit bedrijf.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Vic Dreessen,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Vic Dreessen,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!
MAPP/Accudienst.nl

Uitstekende service.