j t erdtsieck

Ik kreeg snel de accu geleverd die ik besteld had, en ook nog voor ca 70 euro onder de algemene marktprijs. Zeer tevreden dus!

Beste mevrouw/meneer,
Beste mevrouw/meneer,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Maurice

Super. Al meerdere malen hier besteld. Zal nog wel een paar keer gebeuren

Peter

Ochtend besteld. Middag in huis.

Beste Peter,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde...
Beste Peter,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

Cor

Prima service, stipt op tijd geleverd, goede prijs aanbieding,

Kennis van zaken. Goede prijzen.

Stan

Great price and service!

Zeldenrust Tuinen

Via internet bij dit bedrijf terecht gekomen aangezien ik opzoek was naar auto-onderdelen. Al met al zeer tevreden. Snelle levering en alles netjes verpakt. En bovendien nog een kleine attentie... Via internet bij dit bedrijf terecht gekomen aangezien ik opzoek was naar auto-onderdelen. Al met al zeer tevreden. Snelle levering en alles netjes verpakt. En bovendien nog een kleine attentie erbij als dank voor de bestelling! Ik kom zeker terug bij jullie. Nogmaals dank voor de goede betrouwbare service.
Groet,
Tom Zeldenrust

'm. Finders

Online besteld en volgende dag in huis

Beste 'm Finders,
Beste 'm Finders,

T Jonker

Goede ervaring

Hans Versteeg

Vanaf aanmaken account tot ontvangen bestelling was alles duidelijk en overzichtelijk aangegeven.