Peter Klerk

Prima leverancier.

Beste Peter Klerk,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag!...
Beste Peter Klerk,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

A. Nijhuis

Snel, adequate levering. Conform toezeggingen. Nette prijs, dus tevreden klant.

Carl

Goede service en scherpe prijs

r. haneveld

Beste Haneveld,
Beste Haneveld,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Philip

Super en zeer netjes geholpen

André Vis

Prima service en geheel volgens afspraak en verwachting een prima accu geleverd op het afgesproken moment. Compliment!

Perica Krcum

Very attractive price, professionaly packing product. Shipping and tracking date information excellent.

Staring/Mc Move

Zeer goed en snel met verzenden

Albert

Zeer snelle afhandeling van mijn probleem: Er was wel geld van mn bankrekening afgeschreven maar de bestelling was niet binnen gekomen. Gelukkig had ik Mn transactiecode en daarmee was mn probleem... Zeer snelle afhandeling van mijn probleem: Er was wel geld van mn bankrekening afgeschreven maar de bestelling was niet binnen gekomen. Gelukkig had ik Mn transactiecode en daarmee was mn probleem (zeer) snel opgelost en de bestelling in huis.

Beste Albert,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Albert,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!