Na aanschaf van een accu bleek deze defect te zijn. Deze volgens overleg keurig retour gestuurd. Volgens AccuDienst bleek de accu naar behoren te functioneren, terwijl dit in werkelijkheid niet zo... Na aanschaf van een accu bleek deze defect te zijn. Deze volgens overleg keurig retour gestuurd. Volgens AccuDienst bleek de accu naar behoren te functioneren, terwijl dit in werkelijkheid niet zo was. Na telefonisch contact bleek het niet mogelijk om de garantie te claimen. Je gaat dus voor het aangeschafte bedrag het schip in. Accudienst is niet het bedrijf waar je moet zijn als je service verwacht. Gewoon links laten liggen.

Beste mevrouw/meneer,
Allereest onze excuses en bedankt voor uw feedback. Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Wat vervelend om te lezen dat u niet...
Beste mevrouw/meneer,
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de diensten die wij geleverd hebben. Wij zijn er wel bij mee dat u het herkenbaar maakt zodat wij hiermee aan onze dienstverlening kunnen werken.
Wij hebben, nadat u deze beoordeling geplaatst heeft, nog contact gehad en we zijn blij dat wij er uiteindelijk toch uit zijn gekomen.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft mag u altijd contact met ons opnemen. Wij hopen niet dat dit er voor gezorgd heeft dat u niet meer bij ons gaat bestellen.

prive A.L Krijthe

Prijs kwaliteit uitstekend en snelle kosteloze levering

Altijd 👍

Beste mevrouw/meneer,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Bernard Kroon

Duidelijke site levering volgens afspraak

Trip Urology BV

Opnieuw prima service, olie snel in huis en tegen prima prijs.

Frans Roks

Snelle levering zoals beschreven op jullie site. En een goede communicatie.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle reactie nadat eerste module niet werkte.

Geen.

Mathieu

Snelle en goede service, betrouwbaar en goed product!

van rosmalen en zonen

Snel geleverd.....goed prijs kwaliteit.

Beste van Rosmalen en zonen,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan...
Beste van Rosmalen en zonen,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!