Peter Deege

Prima. Doet wat het beloofd

Overzichtelijke website. Voor elk belangrijk deel een aparte site, zodat je niet heel lang hoeft te zoeken naar iets wat je zoekt

De belofte wanneer je iets in huis hebt. Geef aan, dat in het weekend niet gewerkt wordt en dat je de bestelling later in huis krijgt

Deluxuycars

Start kabels besteld,ze hebben er gelijk werk van gemaakt was zo binnen top bedrijf..

J.C.Jongeneel

Uitstekende snelle levering

De computer laten scannen voor soort geheugen werkt prima

De mogelijkheid de computer, met linux besturings-systeem, laten scannen voor soort geheugen zou een welkome aanvulling zijn.

w.pasmooij@telfort.nl

Ik had eerst het verkeerde besteld. Kreeg daarna gericht advies wat ik wel nodig had en kreeg gerichte instructie hoe dat om te ruilen. na omruilen bleek het perfect te werken en ik kreeg zelfs nog... Ik had eerst het verkeerde besteld. Kreeg daarna gericht advies wat ik wel nodig had en kreeg gerichte instructie hoe dat om te ruilen. na omruilen bleek het perfect te werken en ik kreeg zelfs nog geld terug!

Gerrit

Zeer goede ervaring.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Gerrit,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u tevreden bent met de...
Beste Gerrit,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u tevreden bent met de geleverde diensten en geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!
MAPP/Accudienst.nl

Fast delivery

T.BROEKHUIS

Keurig en snel geleverd
Goede kwaliteit

Prima, snel en goed

Aankoop van accu varta Start Stop Plus F21 AGM accu 12V 80Ah voor mb c-classe

Haegens

Strakke bediening en bezorging, geen bezorg kosten

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Haegens,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Haegens,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!
MAPP/Accudienst.nl