Andreas Bosman

Boshoven

Geweldig organisatie.
Snelle service.
En afspraak is afspraak.
Je kan ze precies volgen op de app waar en wanneer ze afleveren.
En volgens afspraak.
Een woord super.

Boy van Kan

Snelle Levering

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Boy van Kan,
Beste Boy van Kan,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!
MAPP/Accudienst.nl

Groentjes

Goede service en advies via whasapp waardoor je bijna niet de verkeerde spullen besteld
Snelle reactie na t weekend

Jan-Willem

Uitstekend

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Jan-Willem,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste Jan-Willem,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!
MAPP/Accudienst.nl

Goede en snelle levering. Na betaling gelijk een bericht gekregen met informatie over de verzending. Volgende dag al in huis.

Ap

Ze doen wat ze zeggen! Ik heb smorgens gebeld met de vraag krijg ik het echt vandaag nog geleverd. Hierna bestelling telefonisch gedaan en savonds door een koerier gebracht. Aangezien ik niet thuis... Ze doen wat ze zeggen! Ik heb smorgens gebeld met de vraag krijg ik het echt vandaag nog geleverd. Hierna bestelling telefonisch gedaan en savonds door een koerier gebracht. Aangezien ik niet thuis was werd ik gebeld en mocht hij het voor de deur achter laten. Super snel geleverd was er erg blij zodat ik de volgde dag weer verder kon.

Alex

Prima uitleg bij de bestelling en accu in no-time in huis!

Patrick

Zeer goed en vakkundig geholpen