Ronnie Vriezen

Goed en snelle levering

Bestelling van 2 stuks 4GB geheugens voor 10 jaar oude Acer laptop

TedJo

Kan niets anders zeggen dan topservice!

Beste TedJo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste TedJo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Louter positief

Michel De Rore

Uitstekend

Beste Michel de Rore,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Beste Michel de Rore,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Een snelle levering is één van onze sterke punten mits wij het product niet op voorraad hebben.
Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten voor ons heeft. Mocht u die in toekomst hebben dan mag u het ons zeker laten weten. Wij nemen feedback heel serieus.
Bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

Snelle correctie levering!
Complete info en tijdstip mbt levering.

Er ging in eerste instantie wat fout bij de aflevering; een bestelde accu werd niet geleverd terwijl de track&trace aangaf dat de chauffeur onderweg was....is na telefonische melding goed... Er ging in eerste instantie wat fout bij de aflevering; een bestelde accu werd niet geleverd terwijl de track&trace aangaf dat de chauffeur onderweg was....is na telefonische melding goed gekomen.
Prijsstelling is scherp.

Geachte mevrouw/meneer,
Om te beginnen willen wij u bedanken voor uw feedback. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Het is vervelend om te lezen dat het mis...
Geachte mevrouw/meneer,
Het is vervelend om te lezen dat het mis ging met de vervoerder. Onze welgemeende excuses hiervoor! Dit is niet wat wij als bedrijf nastreven. Wat er precies mis is gegaan weten wij helaas niet.
U mag ons altijd bellen om dit met ons te bespreken zodat wij onze diensten kunnen verbeteren.
Desondanks zijn wij blij dat u ons positief beoordeeld heeft. Bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier van uw aankoop!

Patrik

Zeer behulpzaam en vriendelijk