Ge

Prima bedrijf en goed ingelicht door Dominique

Paulus

Via internet bij Mapp uitgekomen. Duidelijke website, na telefonisch kontakt tot bestelling overgegaan. Goede info en uitleg gekregen waardoor de beslissing om hier de bestelling te plaatsen snel... Via internet bij Mapp uitgekomen. Duidelijke website, na telefonisch kontakt tot bestelling overgegaan. Goede info en uitleg gekregen waardoor de beslissing om hier de bestelling te plaatsen snel genomen was. Snelle levering product, TOP !

J. Büdgen

Ongewoon goede informatie, prijs én de volgende dag geleverd! Zelfs de merkdealer verloor mij op alle punten, geen goede info, prijs +€90,- en niet leverbaar! Accudienst is TOPPER No.1.

Van Dijk

Snel ontvangen en prijs was ok

Eric

Netjes telefonisch te woord gestaan ,accu zelf opgehaald vandaag prima service van het personeel

Positief, zelfde avond geleverd

Yuri van de Veerdonk

Na meerdere goede ervaringen beveel ik dit bedrijf aan

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Yuri van de Veerdonk,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan...
Beste Yuri van de Veerdonk,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!
MAPP/Accudienst.nl

van ginkel

Snelle levering, goede productomschrijving en prima telefonische hulp.

ronald

Goed en mooie webshop

Roverts C A

Gewoon geweldig, doen wat ze beloven. Vandaag besteld en morgen in huis en goedkoop!