P. Ter Horst

Prima service levering gaat snel en je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling, AANRADER.

Perfecte service

Simon

Supersnelle levering. 's Middags om 15:00 besteld. De volgende dag geleverd om 8:15

Reactie Interngeheugen.com:

Beste mevrouw/meneer,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste mevrouw/meneer,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!
MAPP/Accudienst.nl

Heel goed. duidelijke uitleg.

ze weten wat ze verkopen. helpdesk kon gelijk zeggen of het op mijn moederbord paste. het was een nieuwe harddisk waarvan ik niets wist.

geen verbeterpunten te bedenken

Sjors Boddingius

Erg positief. Vaker al spullen besteld, motorfiets oliën en een auto accu. Super snel geleverd (voor 12h besteld en die avond werd het afgeleverd) en een erg klantgericht whatsapp mogelijkheid. De... Erg positief. Vaker al spullen besteld, motorfiets oliën en een auto accu. Super snel geleverd (voor 12h besteld en die avond werd het afgeleverd) en een erg klantgericht whatsapp mogelijkheid. De medewerker helpt je direct en check je bestelling als je dat vraagt.
Prijs is ook de scherpste.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Sjors Boddingius,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met...
Beste Sjors Boddingius,
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!
MAPP/Accudienst.nl

John

Prima bedrijf geeft advies en een scherpe prijs.

Peter Reinking

Zeer positief

Horsten

Goede service en ondersteuning

ing

Top werkt goed zonder problemen