Rob Collignon

Uitstekend tot nu

geen bedrijf naam R.V,Guebey

Zeer makkelijk een bestelling te plaatsen

Djoeri

Ik had een accu besteld op 29/10 en deze zou 31/10 geleverd worden. 30/10 werd ik gebeld dat er wat vertraging in de levering zat en dat het bestelde onderdeel pas vlg week leverbaar was, er werd... Ik had een accu besteld op 29/10 en deze zou 31/10 geleverd worden. 30/10 werd ik gebeld dat er wat vertraging in de levering zat en dat het bestelde onderdeel pas vlg week leverbaar was, er werd mij gevraagd of er spoed bij was en ik misschien een alternatief wilde hebben die wel direct leverbaar was, aangezien mijn auto nog werkte met de oude accu kon ik hier best nog even op wachten. Dus heb ik de originele bestelling gewoon door laten gaan, ik kon zelf nog kiezen voor avond levering of dag levering, de daglevering was voor mij gunstiger dus dit zo gedaan. Ik kreeg netjes een mail van de vervoerder over de levering, accu was netjes verpakt en geleverd. Ik zeg top service en zal zeker nog eens bestellen hier.

Tamarisk Boomverzorging

Meerdere keren een accu besteld en de verwachtingen hebben ze meer dan waar gemaakt.

P. Klinkenberg

Al meerdere keren Olie producten besteld en altijd direct verzonden en de volgende dag in huis, echt een top winkel met top producten.
Volgende keer zeker weer

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zijn er heel blij mee! 😊
Veel plezier van de olie en tot de volgende keer maar weer.

Frans

Super snel. Aan het einde van de ochtend besteld, dezelfde dag om 18:00 uur al bezorgd!

Hans

Prima product, goede prijs en snel geleverd !

Goede prijs en snelle levering