Marion Putman

Helemaal geweldig ik had moeite met bestellen (blond) gelukkig een service die mij meteen hielp alles regelde. Tot mijn grote verbazing de volgende morgen de nieuwe accu netjes thuisbezorgd In 1... Helemaal geweldig ik had moeite met bestellen (blond) gelukkig een service die mij meteen hielp alles regelde. Tot mijn grote verbazing de volgende morgen de nieuwe accu netjes thuisbezorgd In 1 woord geweldig De service de prijs en de aardige meneer heeft mij doen besluiten nooit meer ergens anders een accu te bestellen. TOPPERS

Rien Kemp

Super snelle levering en een prima prijs.
Mijn Alfa start beter dan ooit, dus zeer tevreden.

M

11.00 uur beide startaccu`s stuk. Zoeken op het internet naar twee red top accu’s met de prijs inclusief levering. Daar kwam de accu dienst gunstig uit. Om 11.45 uur gebeld of ze die op voorraad... 11.00 uur beide startaccu`s stuk. Zoeken op het internet naar twee red top accu’s met de prijs inclusief levering. Daar kwam de accu dienst gunstig uit. Om 11.45 uur gebeld of ze die op voorraad hadden. En ja ze hadden er precies twee. Op mijn vraag kunnen jullie die snel leveren antwoorde de telefoniste ik stuur een mail met een betaallink als u die meteen voldoet dan loop ik intussen even naar beneden dan laat ik ze meteen opsturen dan heeft u ze vanavond nog in huis. Zo gezegd zo gedaan. Om 8.30 dezelfde avond stond de koerier voor de deur met de accu’s. Super tevreden dus!

Wil

Op de site kon ik de accu voor mijn type auto eenvoudig vinden. Na het doorlezen van de informatie over de accu's, heb ik een accu met grotere startstroom besteld van bekend merk.
'morgens om...
'morgens om 9:30 uur is de accu besteld. Dezelfde avond die dag werd hij afgeleverd.
Hij voldoet volledig aan mijn verwachting. Gunstige kwaliteit/prijs verhouding.

Joke van Peer

Wij zijn heel tevreden

Beste Joke van Peer,
Beste Joke van Peer,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Jeff

Uw bedrijf springt eruit als het gaat om service en snelheid. Voor mij waren dit de belangrijkste voorwaarden. In de ochtend besteld en zeker de dag erop in huis. Er is zelfs contact met me... Uw bedrijf springt eruit als het gaat om service en snelheid. Voor mij waren dit de belangrijkste voorwaarden. In de ochtend besteld en zeker de dag erop in huis. Er is zelfs contact met me opgenomen om te kijken of de koerier dezelfde avond al zou kunnen bezorgen!

Beste Jeff,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Beste Jeff,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

E. Luijkx

Bij mijn bestelling liep nogal wat mis, echter is het allemaal keurig netjes opgelost zonder heel veel gedoe.

Beste E. Luijkx,
Beste E. Luijkx,
Bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u onze diensten positief beoordeeld heeft. Het is wel vervelend om te lezen dat uiteindelijk niet alles volgens planning is verlopen. Wij bieden hierbij onze welgemeende excuses aan hier voor.
Wij zijn blij dat u dit bij ons aan geeft, want hierdoor kunnen wij onze diensten verbeteren.
We zijn blij dat uw bestelling uiteindelijk wel in goede orde is ontvangen. Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

PZ

Snelle en correcte leverring vriendelijk aan de telefoon bij het oplossen van een probleem , dat de accu bij een verkeerde regio in was ingedeeld bij de corriersdienst . Accu is nog binnen 2 dagen... Snelle en correcte leverring vriendelijk aan de telefoon bij het oplossen van een probleem , dat de accu bij een verkeerde regio in was ingedeeld bij de corriersdienst . Accu is nog binnen 2 dagen bezorgt.
Goede servies.

Gertjan van der Sleen

Site omvat vele soorten geheugen en is overzichtelijk.
Deskundig telefonisch advies.
Snelle levering.

Hub. Magnée

Zelfs een accu voor een Mercedes SL van 2 jaar oud is meteen leverbaar,
Daar zal toch niet veel vraag naar zijn!

Beste Hub. Magnée,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Hub. Magnée,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!