Esmé Mulder

Hele goede ervaringen met dit bedrijf. Goede klantenservice en super snelle levering. Ik kreeg zelfs de mogelijkheid om m’n bestelling (kosteloos!) te laten bezorgen.

Beste Esmé Mulder,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag!...
Beste Esmé Mulder,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

Biezen

Super snelle service! Accu was al in huis voor de oude er helemaal mee ophield! Kan nu zorgeloos de winter in!

Albert Veijer

Correct geleverd en ook nog snel. Product zoals ik besteld had en het werkt perfect.

F

Snel en correct geleverd.

B. Sorgedrager

Een bedrijf waar je gelijk een vertrouwd gevoel bij krijgt
Vooral bij vragen over een product helpt email en vooral het chatten enorm om een goede keus te maken!
Is het druk op het...
Een bedrijf waar je gelijk een vertrouwd gevoel bij krijgt
Is het druk op het bedrijf dan hoor je dat gelijk en ze beantwoorden daarna via de mail op de vragen, hulde!

Reddakar Camper

Goede informatie , zo wel telefonisch als bij mail. Snelle levering. Bij bestelling melding voor donderdag, was voor mij prima maar de accu kwam op woensdag .

Beste Reddakar Camper,
Beste Reddakar Camper,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons. Het is goed te lezen dat u tevreden bent met de geleverde diensten en geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

MadEdd

Acu voor mijn camper sne geleverd voor een goede prijs. Netjes afgeleverd tot achter de voordeur.

Beste MadEdd,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.

Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten...
Beste MadEdd,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.

Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier van uw aankoop!

Arie van Dommelen

Goede en snelle service.

Anita

Zeer goed en snelle service

Beste Anita,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Anita,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

John

Helemaal top voor een nette prijs en een snelle levering