V

Zeer tevreden over jullie bedrijf

Reactie Interngeheugen.com:

Beste mevrouw/meneer,
Beste mevrouw/meneer,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Als ik het goed begrijp bent u tevreden over onze prijzen en de informatie die u van ons heeft gekregen omtrent uw bestelling. U geeft daarentegen aan dat u niet tevreden bent met de levering van uw bestelling. Onze welgemeende excuses daarvoor.
Wij bedanken u voor uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag. Dit is wat wij als bedrijf nodig hebben om onze diensten te verbeteren. U mag ons altijd opbellen om uw verbeterpunt uitgebreid met ons te bespreken.
Wij gaan u ook bedanken voor het gebruik maken van onze diensten en hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop.
MAPP/Accudienst.nl

Hans Sies

Beter kan niet.

JCM van Eijk

Positief. Klantvriendelijk. Meedenkend. Sympathieke medewerker Dominic.

Ernst

Snel adequaat ook met een retour

Rudy Beernaert

Toegestuurde geheugen voor mac werkt perfect
goede service
Bedankt

RJM de Jonge

Het oorspronkelijk toegestuurde geheugen werkte niet en dat ervaar je als een tegenvaller. Gebeld naar het bedrijf en een uiterst correcte medewerker stond mij te woord. Een korte check of ik alles... Het oorspronkelijk toegestuurde geheugen werkte niet en dat ervaar je als een tegenvaller. Gebeld naar het bedrijf en een uiterst correcte medewerker stond mij te woord. Een korte check of ik alles wel goed had geïnstalleerd, even navraag bij een collega. Direct een voorstel tot een alternatief, retour in orde gemaakt en twee dagen later een nieuw (werkend) geheugen. Ook een keurige mail waarin uitleg werd gegeven over de navraag die men had gedaan bij de leverancier. Mooi die transparantie en een teken van oprechte interesse in de klant. Kortom uiterst tevreden!!!

K. van Kalker

Hele goeie service .Snelle levering
Ook voor garantie / omruil Geen probleem

Jan

Twee accu’s gekocht die keurig op de afgesproken tijd geleverd werden. Bij het teruggeven van de oude accu’s was er even een probleem met de vervoerder omdat er maar 1 retourlabel was. Na enig... Twee accu’s gekocht die keurig op de afgesproken tijd geleverd werden. Bij het teruggeven van de oude accu’s was er even een probleem met de vervoerder omdat er maar 1 retourlabel was. Na enig aandringen werden toch beide accu’s meegenomen. Top levering

Ronald

Voordelig

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Ronald,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Ronald,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!
MAPP/Accudienst.nl

Louis

Beste prijs op internet, super sne geleverd