Said

Zeer aan te bevelen. Goed personeel die mij goed hebben geholpen en mij informatie gaven. Zeer vriendelijk en zeer goede service

Beste Said,
Beste Said,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Mattijs

Vrijdag voor 1200 uur gebeld (1130 uur!), telefonisch meteen order opgenomen want snelheid was gewenst vanwege uitlevering en de volgende dag al in huis. Super top!

Beste Mattijs,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Een snelle levering is één van onze sterke punten mits wij het product niet op voorraad hebben.
Het...
Beste Mattijs,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten voor ons heeft. Mocht u die in toekomst hebben dan mag u het ons zeker laten weten. Wij nemen feedback heel serieus.
Bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

Michael

Goed en snelle service

Conclusion ForeyeT

Goede service en eerlijke prijzen, snelle levering

Kees Houten.v.d.

Super

Beste Kees v.d. Houten,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met...
Beste Kees v.d. Houten,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

Theo

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.
Komt afspraken na.

Beste Theo,
Beste Theo,

Hans Raaijmakers

Zeer tevreden . Overzichtelijke presentatie op de website. Snelle en correcte levering.

Beste Hans Raaijmakers,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u geen...
Beste Hans Raaijmakers,
Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

Nick

Helemaal goed! Accu besteld en dezelfde avond nog geleverd, waarna ik hem heb gemonteerd en kon direct wegrijden.

Beste Nick,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Nick,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Pierre Dermaut

De 15de september per vergissing een een dubbele betaling uitgevoerd ,op heden 7 oktober mijn geld nog niet terug .
wat een gedoe zeg !!!!!!,Mapp goed bezig ,nee hoor Mapp NIET goed...
wat een gedoe zeg !!!!!!,Mapp goed bezig ,nee hoor Mapp NIET goed bezig.
ALLES IS TEN SLOTTE NOG GOED GEKOMEN .MET MIJN SPECIALE DANK AAN DE HEER MAARTEN;