hans doornebos

Beste Hans Doornebos,
Om te beginnen willen wij u bedanken voor uw feedback. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Het is vervelend om te lezen dat het mis ging...
Beste Hans Doornebos,
Het is vervelend om te lezen dat het mis ging met de vervoerder. Onze excuses hiervoor. Dit is niet wat wij als bedrijf nastreven. Wat er precies mis is gegaan weten wij helaas niet. U mag ons altijd bellen om dit met ons te bespreken zodat wij onze diensten kunnen verbeteren.
Desondanks zijn wij blij dat u ons positief beoordeeld heeft. Bedank voor het bestellen bij ons en veel plezier van uw aankoop!
MAPP/Accudienst.nl

A.W

Goed bedrijf, s,morgens de accu besteld en s,avonds al geleverd. Product was zoals omschreven.

Beste meneer A.W.,
Beste meneer A.W.,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Double Income Fund

Perfect delivery. fast and efficient.

Warnar

Wij hebben telefonisch contact gehad met een medewerker en dat verliep bijzonder prettig!
Alles, over het vervolg van de bestelling werd zeer duidelijk uitgelegd. Er werd een link meegestuurd om makkelijk te betalen. Alles werd perfect geregeld.

Rene Brocatus

Excellente webwinkel.

Beste Rene Brocatus,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen!
Beste Rene Brocatus,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen!
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten.

RK

Prima service in combinatie met transportbedrijf en goede prijsstelling accu

Beste RK,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Een snelle levering is één van onze sterke punten mits wij het product niet op voorraad hebben.
Het is...
Beste RK,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten voor ons heeft. Mocht u die in toekomst hebben dan mag u het ons zeker laten weten. Wij nemen feedback heel serieus.
Bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

M.B. Hartog

Vlug, veilig en betrouwbaar.

Beste M.B. Hartog,
Beste M.B. Hartog,

Bassie

De accu die ik gekocht heb bij MAPP werd sneller geleverd dan ze aangaven
Dat was fijn want als je accu het begeeft, wil je weer snel vooruit.
Ook een vraag achteraf over de extra...
De accu die ik gekocht heb bij MAPP werd sneller geleverd dan ze aangaven
Dat was fijn want als je accu het begeeft, wil je weer snel vooruit.
Ook een vraag achteraf over de extra garantie die MAPP geeft op deze Varta accu werd netjes en plezierig beantwoord
Ik kan iedereen die op zoek is naar een nieuwe accu MAPP van harte aanbevelen

Beste Bassie,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Beste Bassie,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

Klaus Spithost

Ik had 2x 8GB besteld en die werkte goed. Ik heb toen geinformeerd of ik ook 2x 16Gb kon bestellen via hun en of ik dan, afhankelijk van welke combinatie werkte, de andere terug kon sturen. Dat kon.... Ik had 2x 8GB besteld en die werkte goed. Ik heb toen geinformeerd of ik ook 2x 16Gb kon bestellen via hun en of ik dan, afhankelijk van welke combinatie werkte, de andere terug kon sturen. Dat kon. Helemaal top!!

Beste Klaus Spithost,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de...
Beste Klaus Spithost,
MAPP

De accu was te licht voor mijn applicatie. Dus meteen omgeruild voor een zwaarder type en dat bevalt goed.

Beste mevrouw/meneer,
Beste mevrouw/meneer,
Heel erg bedankt voor uw feedback! Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!