Frank

Dikke accukabel besteld, heel snel geleverd en perfecte kwaliteit

Beste mevrouw/meneer,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u geen...
Beste mevrouw/meneer,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

Alle

Prima, snelle reactie!

Beste Alle,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Een snelle levering is één van onze sterke punten mits wij het product niet op voorraad hebben.
Het is...
Beste Alle,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten voor ons heeft. Mocht u die in toekomst hebben dan mag u het ons zeker laten weten. Wij nemen feedback heel serieus.
Bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

H Wind

Geweldig product.
En netjes bezorgd.

Beste H Wind,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste H Wind,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

Frank van Dooremalen

Een goede en mooie site goed overzichtelijk. TOP.

Ed

Top.
Heel vriendelijke dame aan de telefoon die de bestelling in orde maakte op dinsdag namiddag en woensdag om 10.30 zijn mijn accu's afgeleverd.

Jaap

Prima ervaring om hier te kopen, snelle en goede levering van m'n nieuwe accu zonder problemen en tegen een goede prijs!

Bob van den Berg

Prima website, eenvoudig selecteren van de juiste geheugenmodule en snelle levering. Niets op aan te merken!

Andre Verbrugge

Jullie zijn zeker goed bezig, laat dat zeker zo blijven

Nancy Callewaert

Hallo MAPP
Hallo MAPP
Gelukkig heb ik jullie ontdek het is een plezier om je gsm in jullie hoesje te stoppen en te genieten van alle gebruik ervan . Een echte aanrader aan iedereen . Wil je gsm en portemonnee tezamen koop dan bij MATT voor het gemak

Zeeland

Snel & efficiënt + prijs kwaliteit top!