Keurige en vooral snelle levering. Keuze uit veel verschillende goederen

BM

Super snelle levering, snelle en goede manier van communiceren duidelijk en overzichtelijk.
Een aanrader voor iedereen die iets voor zijn auto nodig heeft.

particulier

Accu besteld voor een Chevy Malibu uit 1979, geen probleem gewoon op voorraad.
Zondagmiddag besteld, normaal 2 dagen levertijd.
maandag kreeg ik een mailtje of ik hem misschien dezelfde...
Accu besteld voor een Chevy Malibu uit 1979, geen probleem gewoon op voorraad.
Zondagmiddag besteld, normaal 2 dagen levertijd.
maandag kreeg ik een mailtje of ik hem misschien dezelfde dag geleverd wilde hebben.
graag antwoordde ik want meestal krijg ik onderdelen die ik bestel pas s'avonds aangeboden en ben ik weer een dag kwijt.
Wat een service. Hartelijk bedankt mannen. Ik ben zeer tevreden

fw

Uitstekend, bestellen snel en gemakkelijk, communicatie over bestelproces echt goed! Aflevering zelfde avond, helemaal prima.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste mevrouw/meneer,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste mevrouw/meneer,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!
MAPP

henry

Prima, snelle service

Eric

Ik heb een kettingslot besteld en deze is keurig op tijd geleverd.
Ik heb een kettingslot besteld en deze is keurig op tijd geleverd.
Het verpakken van de ketting kon beter, tevens was de verpakking helemaal doorlopen van motorolie (blijkbaar een andere bestelling gelopen )
Verbetertips: doe meer vulmateriaal in de doos.

Am.zeelenberg

Snelle levering,goed verpakt,goede produkten en voordeliger; wat wil je nog meer!?

ramon

Mooi snel geleverd en voldoet aan mijn verwachting zal der zeker nog vaker bestellen

Jeff

Geweldige service. Snelle reactie. Ook via de app wordt er heel snel gereageerd. Ik had een verkeerde accu voor mijn polo gekocht en deze kon heel makkelijk ingeruild worden. Levering is ook heel... Geweldige service. Snelle reactie. Ook via de app wordt er heel snel gereageerd. Ik had een verkeerde accu voor mijn polo gekocht en deze kon heel makkelijk ingeruild worden. Levering is ook heel snel. Top Service!

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Jeff,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Beste Jeff,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!
MAPP

Martijn

Ongelofelijk, 12:00 besteld en 18:30 in huis! Zo snel heb ik nog nooit iets geleverd gekregen.