Kraakman

Snel gevonden , snelle levering goed product.

Beste Kraakman,
Beste Kraakman,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!
MAPP

Rob Pijpers

Eenvoudige selectie van de juiste accu, makkelijk besteld, en precies volgens afspraak geleverd... misschien een vreemde vraag? Had ik anders verwacht? Nee.

Eric Hoebe

Goed bedrijf, snelle service, ook handig is de omruilservice waarbij een verkeerd gekozen accu gratis (naast het prijsverschil) omgeruild kan worden. Helaas met het transportbedrijf ,waarmee Mapp... Goed bedrijf, snelle service, ook handig is de omruilservice waarbij een verkeerd gekozen accu gratis (naast het prijsverschil) omgeruild kan worden. Helaas met het transportbedrijf ,waarmee Mapp hun producten vervoeren, minder goede ervaringen mee opgedaan. Daarnaast was de klantenservice wel goed bereikbaar en oplossingsgericht.

Henk van der Valk

Snel geleverd

Lambert

Geen bijzonderheden. Besteld en op tijd geleverd. Prima dus.

Gerrit Busweiler

Prima, heb na problemen met mijn accu na telefonisch contact nog dezelfde dag een andere bezorgd gekregen. Geweldige service!

AircoolEd

Goede prijs voor het geen geleverd en snelle levering.

Beste AircoolEd,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Een snelle levering is één van onze sterke punten mits wij het product niet op voorraad hebben.
Het...
Beste AircoolEd,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten voor ons heeft. Mocht u die in toekomst hebben dan mag u het ons zeker laten weten. Wij nemen feedback heel serieus.
Bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!
MAPP

Bert

Prima service op top niveau. Om 11uur een accu besteld, medewerker gaat naar magazijn en zet de accu klaar bij de bezorger, betaling gedaan en accu in de auto. Om 17.00 uur accu in huis.... Prima service op top niveau. Om 11uur een accu besteld, medewerker gaat naar magazijn en zet de accu klaar bij de bezorger, betaling gedaan en accu in de auto. Om 17.00 uur accu in huis. Ongelofelijk toch?
Super bedrijf.

Holverda

Na mijn bestelling een week gewacht, toen maar gebeld. Mijn bestelling was niet op voorraad... uiteindelijk netjes afgehandeld aan de telefoon.

Pakket werd bezorg bij de buren op 18...

Pakket werd bezorg bij de buren op 18 oktober,( nu is t 6 september) op huisnummer 8... (wij hebben dubbele huisnummers).

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback. Het is vervelend om te lezen dat het niet goed is gegaan bij het leveren van uw bestelling. Wij doen altijd onze uiterste best om op tijd te leveren bij onze klanten.
We zijn blij dat u uiteindelijk toch uw bestelling heeft ontvangen, maar wij willen bij deze nogmaals onze excuses aanbieden voor de manier waarop dit gelopen is. Wij hopen dat u hierdoor geen vertrouwen in ons heeft verloren en ook dat u ons in de toekomst nog een tweede kans geeft om dit recht te trekken. Als u verder nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen.
MAPP Multimedia

Wim

Zeer snelle levering !!voor 17.30 uur besteld , de volgende dag geleverd. Ik bestelde 17.15 uur en de accu kwam 12.15 uur de volgende dag . Klasse