Westland Isolatie

Om 11.00 uur een Varta accu besteld voor een leuke prijs en dezelfde dag om 19.10 keurig afgeleverd door een zeer vriendelijke bezorger. Heelemaal top

Bombadil BV

Prima en snelle service

Peter

Geïnformeerd naar een vervangende accu.
Netjes geholpen. Achteraf bleek dat ik nog wat adapters nodig had. Deze achter kosteloos opgestuurd.

Beste Peter,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten.
Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de...
Beste Peter,
Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Meyer S

Vriendelijk snelle service uitstekende after sales service

Henderik van Eijk

Gewoon goed.

PC test programma.

Slechte verpakking , los in doos.

G.de Jong

Het bestellen van in mijn geval een gell accu set voor de scootmobiel, ging erg goed en werd ook snel geleverd. Het was alleen jammer dat ik een Agm accu set geleverd heb gekregen. Dat was niet wat... Het bestellen van in mijn geval een gell accu set voor de scootmobiel, ging erg goed en werd ook snel geleverd. Het was alleen jammer dat ik een Agm accu set geleverd heb gekregen. Dat was niet wat ik besteld had.
De afhandeling achteraf is overigens uitstekend opgelost.
Het is een snel werkend bedrijf.

Wim Zonderland.

Goed.

Beste Wim Zonderland,
Allereest bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf als positief beoordeeld heeft.
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de...
Beste Wim Zonderland,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

Anti

Snelle reactie op email. Levering erg snel; dezelfde dag. Prima prijs

Beste mevrouw/meneer,
Beste mevrouw/meneer,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Een snelle levering is één van onze sterke punten mits wij het product niet op voorraad hebben.
Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten voor ons heeft. Mocht u die in toekomst hebben dan mag u het ons zeker laten weten. Wij nemen feedback heel serieus.
Bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

Dirk

Top service snel en goed geleverd

Adri Verheij

Mijn specifieke vragen over een accu werden beantwoord door een klantvriendelijke medewerker die er alles aan gelegen was mij een goede passende accu te leveren. Accu werd tot mijn volle... Mijn specifieke vragen over een accu werden beantwoord door een klantvriendelijke medewerker die er alles aan gelegen was mij een goede passende accu te leveren. Accu werd tot mijn volle tevredenheid snel geleverd. M.i. voor herhaling vatbaar.

Beste Adri Verheij,
Beste Adri Verheij,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve feedback.
Bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!