T.M.Krans

Erg ervaren mensen online
erg plezierig geholpen
zeker een aanrader voor iedereen wat ik zeker zal doen

jos

Prima, sneller dan aangekondigd

Amedjar

Top bedrijf en goede service.

Beste meneer Amedjar,
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u geen...
Beste meneer Amedjar,
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

Henk

Gewoon een goed bedrijf met een snelle levering zo kun je lekker door klussen.

G.J.Mansveld

Bedrijf verzorgt prima assistentie met of hun keuze pagina via internet of direct via contact met de helpdesk. Ik had niet beter kunnen kiezen !

Beste meneer Mansveld,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de...
Beste meneer Mansveld,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

KR

Heel duidelijke website en super snelle service.

Beste mevrouw/meneer,
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u geen...
Beste mevrouw/meneer,
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

A. Kuipers

Prima ervaring! Zondag besteld maandagavond was al de levering.

Beste A. Kuipers,
Beste A. Kuipers,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Jan Hout

Snel geleverd volgens afspraak

Beste Jan Hout,
Beste Jan Hout,

Arjen

Mail gestuurd met twee vragen op de eerste snel antwoord gekregen met goed advies de tweede vraag werd niet beantwoord.(anders hadden ze waarschijnlijk nog een accu kunnen verkopen😉)
Levering...
Levering was op de beloofde dag en voldeed prima.

Nico van Berkel

De beste prijzen en snelle levering