Arjen

Snel en scherp geprijst. Handig zoeksysteem op website, zodat je weet dat je het juiste hebt. Ook een goede leverdienst.

Sas Grivel

We waren dringend op korte termijn op zoek naar een accu voor onze motor. We konden de accu meteen op komen halen, ook al was het al bijna sluitingstijd en vrijdagavond. Ze bleven wel even wachten.... We waren dringend op korte termijn op zoek naar een accu voor onze motor. We konden de accu meteen op komen halen, ook al was het al bijna sluitingstijd en vrijdagavond. Ze bleven wel even wachten.
Bedankt Mapp!
Geweldige service en ook nog een goede prijs.

Christian Lamberts

Zeer goede communicatie en snelle levering en voor een scherpe prijs

Richard

Perfect. Goeie prijs. Accu besteld en volgende dag netjes geleverd.

john groenendijk

Zeer tevreden met mijn bestelling.
Gebruiksvriendelijk website.
Snelle en vriendelijke levering.
Goed verpakt.
Juiste artikel.

Bert

Snel kunnen bestellen ,echter door POSTNL laat geleverd tot 3 x toe een gewijzigde bezorgtijd gehad hierdoor 3 dagen later pas geleverd,en ik kon zien dat Accudienst het pakket had verzonden

Ruud van Groningen

Prima bedrijf
-heldere en overzichtelijke website
-bestel procedure is makkelijk en produkten worden zoals vermeld werd de volgende afgeleverd!!

Henry Klootwijk

Aardige verkopers,houden zich aan de spelregels.Prima bedrijf om zaken mee te doen

Philip Miessen

Bestelling was binnen 1 dag geleverd. Track&Trace werkte perfect.
Na inbouwen werkte de start/stop weer. Perfecte service. Volgende accu zal ik zeker hier bestellen.

Paul

Auto starte niet meer. Accu versleten. Vermogen en maten opgenomen, op de website kenteken ingevoerd, passende accu gekozen en besteld met een levertijd twee dagen. S'morgens berichtje, als ik die... Auto starte niet meer. Accu versleten. Vermogen en maten opgenomen, op de website kenteken ingevoerd, passende accu gekozen en besteld met een levertijd twee dagen. S'morgens berichtje, als ik die dag s'avond geleverd wilde hebben moest ik voor 11:45 reageren. Aangegeven dat dat kon en inderdaad werd er s'avonds geleverd. Super..