Cees Ossenblok

Ongelooflijk snelle levering om 12 uur besteld en om 18 uur binnen.

Camiel

Eerst was het product niet op voorraad. Zelf gebeld en kreeg te horen dat levering langer duurt. Gingen ze navragen hoelang het duurt. Niets gehoord. Daarna telefonisch gevraagd om te annuleren.... Eerst was het product niet op voorraad. Zelf gebeld en kreeg te horen dat levering langer duurt. Gingen ze navragen hoelang het duurt. Niets gehoord. Daarna telefonisch gevraagd om te annuleren. Zouden ze doen. 5 dagen later zelf gebeld en niet terugbetaald, maar product gewoon verzonden. Mail gestuurd hierover. Kreeg pas reactie nadat ik later weer zelf een mail moest sturen.

D.van der Plas.

Zo,n supersnelle levering en service van een bedrijf nog niet eerder meegemaakt. Proficiat en ga zo door!

Frans1963

Na 15 jaar hield de accu in onze caravan het voor gezien, deze hadden we ook bij (voorganger) accudienst besteld. Ik had deze met met 2 zonnepanelen en een laadregelaar ingebouwd. Hiermee kon ik... Na 15 jaar hield de accu in onze caravan het voor gezien, deze hadden we ook bij (voorganger) accudienst besteld. Ik had deze met met 2 zonnepanelen en een laadregelaar ingebouwd. Hiermee kon ik zo'n 2 weken off-grid kamperen, mits in een zonnige omgeving. Bij Accudienst vond ik een exact dezelfde accu die voldeed aan dezelfde afmetingen (voor inbouw noodzakelijk) en capaciteit. De verzending vond gratis plaats binnen 2 dagen (Rottterdam==> Zwiggelte). Keurig verpakt met een handgreep.

wim

Batterij was niet opgeladen spanning bij levering was 12,45v.
Slecht verpakt.

Cas

Eenvoudig bestellen,duidelijke website en goedkoper dan een accu bestellen in Duitsland (leek goedkoper maaar bij de betaalopdracht ineens 30 euro meer aan "kosten")

Reactie Interngeheugen.com:

Dank je wel voor je super review Cas, we stellen het zeer op prijs! 👍
Dank je wel voor je super review Cas, we stellen het zeer op prijs! 👍
Fijn om te horen dat het bij ons zo eenvoudig was om te bestellen. Geen verborgen kosten, Rotterdams recht voor z'n raap met scherpe prijzen en de beste service!
Heel veel plezier van de Varta accu en graag tot de volgende keer. 😊

Jan

Behulpzaam. Direct een onderhoudsvrije accu besteld voor mijn motor.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je mooie review Jan. Onze werkweek begint goed! 😊 Heel veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende keer! 👍

Gijs

Prima service en snelle levering.

Michel van Putten

Het product, een schijfremslot voor de motor, werd keurig binnen de aangegeven termijn geleverd en was zoals geadverteerd. Ik heb voor het bestellen op de chat geïnformeerd of er een reminderkabel... Het product, een schijfremslot voor de motor, werd keurig binnen de aangegeven termijn geleverd en was zoals geadverteerd. Ik heb voor het bestellen op de chat geïnformeerd of er een reminderkabel bij zat en dat zou niet het geval zijn, dus heb ik er daar een van besteld à €5. Er bleek bij levering wel een reminderkabel in de verpakking vh schijfremslot te zitten. Adhv deze review heb ik echter het geld voor de kabel teruggekregen en is het op de site aangepast. Prima aftersales dus.