H. Smits

Snelle levering en prima kwaliteit!

Martin

Zeer snelle en accurate levering

Frank

Zeer goede service, meer dan uitstekende Accu. Goed verpakt en prima bezorging.

Lady xxl

Goed geholpen, snel geleverd

FGM Vredevoort

Mijn ervaring met MAPP (accu's) is nog steeds alleen maar positief.
Mijn ervaring met MAPP (accu's) is nog steeds alleen maar positief.
Helder product aanbod. Snelle en betrouwbare levering. Goede prijs. Goede verkoopondersteuning /advies wanneer benodigd. Kunnen veel bedrijven van naam een puntje aanzuigen.
Heb geen ervaring met product garantie/ slecht product. Hoop dat dat zo blijft, maar mocht het toch een keer gebeuren, heb ik er alle vertrouwen in dat het netjes en conform garantievoorwaarden zal worden afgehandeld.

Ruud Klingers

Geweldig supersnelle levering

Robert

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Nanno Nanninga

Ik koop al jaren mijn accu’s bij de AccuDienst. Steeds tevreden. Maar helaas stond er deze keer onjuiste voorraadinformatie bij de accu die ik wilde bestellen. In plaats van een dag later bezorgen... Ik koop al jaren mijn accu’s bij de AccuDienst. Steeds tevreden. Maar helaas stond er deze keer onjuiste voorraadinformatie bij de accu die ik wilde bestellen. In plaats van een dag later bezorgen gebeurde er niets. Na contact opnemen bleek dat de accu niet snel geleverd kon worden. Andere accu besteld die er wel snel was. We zijn er dus goed uitgekomen maar liever had ik direct de juiste informatie gehad. Nu kon ik vier dagen niet rijden. Dat hoort niet te gebeuren, Mapp!

Fritz

Prima verlopen.

Dick van Laar

Snelle en hele goed service

Overzichtelijke site