Royco

Snelle en correcte levering, en ook nog voor een goede prijs. Top!

henk voermans

Ik heb een accu uitgezocht voor mijn motor ,en toen deze besteld.
ik ben prima tevreden met het bestellen hiervan en erg tevreden met de levering.
ik heb hem in de motor gezeten na een...
Ik heb een accu uitgezocht voor mijn motor ,en toen deze besteld.
ik heb hem in de motor gezeten na een jaar niet meer gelopen te hebben , contact aan en drie keer aanstampen en lopen .
ben zeer tevredenmet het product en het bedrijf.

GC

Nieuwe accu voor de motor gekocht, zit er geen accuzuur bij. Op zich prima, maar zet dit er dan gewoon ff bij.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraadt. 😊
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraadt. 😊
U heeft gelijk en het stond inderdaad niet duidelijk genoeg bij vermeld, onze excuses hiervoor. Inmiddels is dit aangepast op de website. Juist daarom zijn we juist zo blij met uw feedback.
Veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer! 👍

Nieuwe accu voor mijn motor gekocht. Snel geleverd. Bleek echter niet te passen, accupolen zaten aan de verkeerde kant. Contact opgenomen met Mapp, snel en klantgericht geholpen. Denken actief mee... Nieuwe accu voor mijn motor gekocht. Snel geleverd. Bleek echter niet te passen, accupolen zaten aan de verkeerde kant. Contact opgenomen met Mapp, snel en klantgericht geholpen. Denken actief mee in oplossingen. Paar dagen later accu omgeruild, verkeerde nam pakketdienst weer mee.

Moop

Goed, snel en betaalbaar

Veldman

Mijn tweede accu( 1 voor mijn shovel 1 voor mijn auto) van dit bedrijf in actie. Correcte afhandeling van bestelling en levering alle lof.

henk nijs

Geheugen besteld voor een oude macboook (2009)
op basis van serienummer meteen de juiste modules in bestelscherm zichtbaar.
Netjes en overzichtelijk

Het kunnen selecteren van de juiste randapparatuur gebaseerd op het ingegeven serienummer is ideaal

Ron Glansdorp

Prima snelle service