Hamers-Techniek

Op de site krijg je te zien dat het de zelfde dag wordt geleverd. maar dat blijkt overmorgen te zijn!
Ik vindt dat onjuiste voorlichting.
Die snelle levering was voor mij eigenlijk de...
Ik vindt dat onjuiste voorlichting.
Die snelle levering was voor mij eigenlijk de reden dat ik bij accudienst bestelde .
Het produckt was echter wel in orde .

Bedankt voor uw feedback en goed om te horen dat u ons aanraadt als bedrijf! 😊
Bedankt voor uw feedback en goed om te horen dat u ons aanraadt als bedrijf! 😊
U heeft 2 producten besteld, waarvan er eentje niet direct uit voorraad leverbaar was. Dit stond ook bij het product en bij het afrekenen vermeld maar wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. Uw bestelling is dus exact volgens de opgegeven levertijd uitgeleverd. Dit is ook de reden waarom we geen contact met u hebben opgenomen. We waren ons van geen kwaad bewust...
Veel plezier van de accu's en graag tot de volgende keer. Bedankt! 😊

Beaufort 4

Prima, zoekfunctie brengt je directe naar de juiste accu voor je Practicomfort Beaufort scootmobiel

J.B.P. Duivenvoorde

Zeer snelle levering, en scherp in prijs.

Ed Muijs

Superservice met een full power accu

Maarten Titus Arnoldus Croonen

De ram werkt uitstekend, veel programma’s open geen swap geheugen in gebruik. Scheelt ettelijke kopjes koffie of een herstart bij het wisselen van programma’s. Goeie helpdesk.

Aad Kruithof

Mijn pakket wat ik had besteld is nooit aangekomen ik werd van het kastje naar de muur gestuurd 3 dagen lang. De 1e mail was pakket vertraagd wordt morgen aangeboden en toen hoorden we helemaal... Mijn pakket wat ik had besteld is nooit aangekomen ik werd van het kastje naar de muur gestuurd 3 dagen lang. De 1e mail was pakket vertraagd wordt morgen aangeboden en toen hoorden we helemaal niets meer. Toen ben ik gaan bellen en dan is er niets duidelijk. De ene smoes na de andere smoes de chauffeur heeft nachtdienst die kunnen we niet bellen en ga zo maar door. Ze beloven allemaal terug te bellen maar nee hoor niet gedaan totdat ik zat was en gezegd heb nu is het afgelopen stuur een nieuwe of ik maak er werk van en toen gebeurde er een wonder deze lieve jongeman heeft een nieuwe gestuurd

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Onze excuses voor het ongemak, laten we daarmee beginnen! Uw bestelling is zoek geraakt bij de vervoerder, daarom heeft het langer geduurd. De koerier had eerst aangegeven dat uw zending vertraagd was maar uiteindelijk toch echt kwijt. Toen dit eenmaal duidelijk was hebben we u direct een nieuwe accu gestuurd. We snappen uw frustratie als je 3 dagen moet wachten op je bestelling. 😔
Alsnog veel plezier van de nieuwe accu en mocht u nog vragen hebben dan staan we graag voor u klaar! Bedankt!

Johan van de Graaf

Eerste contact zeer goed, goed geholpen en bestelling geplaatst. Levering zoals afgesproken keurig geleverd echter min puntje waren de accuklemmen. Te weinig en verkeerde maat, retour bon laat ook... Eerste contact zeer goed, goed geholpen en bestelling geplaatst. Levering zoals afgesproken keurig geleverd echter min puntje waren de accuklemmen. Te weinig en verkeerde maat, retour bon laat ook op zich wachten. Dus wat heel leuk begon liep wat minder af. Accu's zijn perfect, keurig verpakt. Maar net de puntjes op de i kan beter.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Johan, we zijn blij met je feedback.
Bedankt voor je review Johan, we zijn blij met je feedback.
De puntjes op de i maken het verschil dus het had inderdaad beter gemoeten. We leren hiervan en bespreken jouw case in ons team! Bedankt voor het melden.
We hebben contact met je gehad en gelukkig ben je nog blij met ons. 😊 Veel plezier van de accu's en graag tot de volgende keer.

billy bruns

Super 2 accu's besteld zouden donderdag gele erd worden maar waren er op woensdag al super netjes verpakt goede prijs super ik koop hier vanaf nu alle accu's die ik nodig heb top ga zo door

Monique

Goede service, snelle levering, goed product!

Johan

Ongelofelijk! Om 09:30uur bestel je een accu en 's middags rond 17uur wordt deze netjes geleverd. Top service!