l.a. regtop

Volledig tevreden snelle levering juiste
artikel

P

Al meerdere keren snel en keurig geleverd.

Hendrick

Prima service de te lichte accu,s werden zonder problemen omgeruild voor de zwaardere. Die bevallen prima. Bedankt!

Hilderink

Snelle levering.
Fake Yuasa geen origineel.
Doet voorkomen dat het originele Yuasa accu is niet waar is namaak.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Hilderink.
Bedankt voor uw review meneer Hilderink.
Als we zoiets lezen dan ondernemen we uiteraard direct actie want alle alarmbellen gaan af. Telefonisch gaf u aan dat u dacht dat het namaak was omdat de verpakking anders was. We hebben u verteld dat verpakkingen regelmatig wijzigen, echter blijven Yuasa accu's van de beste kwaliteit!
We kunnen u verzekeren dat we alleen originele Yuasa producten verkopen. Ingekocht via officiële kanalen. We zijn één van de grootste afnemers van Yuasa in Nederland.
Voor ons is niks belangrijker dan tevreden klanten dus twijfelt u nog ergens aan, neem dan contact met ons op. We lossen het op!

Roelof bouwknegt

Super bedrijf goede afhankelijk. Snelle levering. Top.alles binnen de genoemde twee dagen

Pieter Bas

Vriendelijke bediening en uitleg. Accu zoals afgesproken op tijd ontvangen. Een aanrader!

H.T. Fictorie

Eerste kennismaking met dit bedrijf. Positief verrast. Product werd dezelfde dag nog geleverd. Prima service!

Ruud Oliehoek

Snel en precies wat ik nog had en goedkoper dan de concurrentie 👍

Ikke

Onze accu van ongeveer n jaar oud gaf problemen....werd snel onderzocht en kregen ook al heel snel de uitslag. 1 accu was niet meer goed. Met de sneldienst stonden s avonds al 2 nieuwe accu s voor... Onze accu van ongeveer n jaar oud gaf problemen....werd snel onderzocht en kregen ook al heel snel de uitslag. 1 accu was niet meer goed. Met de sneldienst stonden s avonds al 2 nieuwe accu s voor de deur. Heel blij mee

Lex

Prima service, bestelling dezelfde dag nog in huis!