Hettema

Het product wat ik heb besteld was echt mooi op tijd, en precies hetgeen ik nodig had, dus prijs kwaliteit van zeker een 10.

R. Wagenaar

Een 'accu'rate communicatie over mijn bestelling en de snelle levering thuis conform afspraak. Accu ingebouwd en mijn motor starte weer als een zonnetje.

Marvin van tergouw

Als nieuwe en onervaren klant met internet bedrijven .Is deze ervaring super geweest , toch een persoonlijke tint door persoonlijk contact . En super snel en duidelijk ( info ) geleverd , kan het... Als nieuwe en onervaren klant met internet bedrijven .Is deze ervaring super geweest , toch een persoonlijke tint door persoonlijk contact . En super snel en duidelijk ( info ) geleverd , kan het iedereen aan bevelen . Hartelijk dank nog !!!!

Romke Snel

Geweldige service! Een pro-actieve klantenservice, zeer vriendelijk en correct. Zo hoort het. Een voorbeeld voor anderen webshops.

Erwin

Snel geleverd en een zeer goed advies over de app

erik

Beseld en de volgende dag al binnen super snel!!

ima

Online bestelling gedaan. Daarna per e-mail bevestiging van bestelling binnen gekregen, met vermelding van de leveringsdatum en tijdstip. Dit is vervolgens uitgevoerd conform de afspraken. Dus Mapp... Online bestelling gedaan. Daarna per e-mail bevestiging van bestelling binnen gekregen, met vermelding van de leveringsdatum en tijdstip. Dit is vervolgens uitgevoerd conform de afspraken. Dus Mapp handelt de opdracht stipt uit

Super snelle levering. Overdag besteld, 's avonds al in huis. Onze tractor, Deutz 4005 start weer perfect!

Theo Derksen

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Behulpzaam voor de onwetende die op zoek is naar een accu voor zijn "juweeltje"

Arie Berkman

Scherpe prijs, snelle levering en goede info tijdens order