edward den biggelaar

Snelle handeling en zeer snel thuis hij doet het heel goed ik raad het iedereen aan

Henk van der Aar

Top service kabinet anders zeggen

a. versloot

Prima,zeer vlotte afhandeling.
bij de acculader onduidelijke informatie om hem in de goede modus te zetten, 6 of 12 volt.
Na telefonisch overleg lader terug gestuurd. jammer was niet...
Prima,zeer vlotte afhandeling.
Na telefonisch overleg lader terug gestuurd. jammer was niet nodig geweest.

Hans

De eerste accu was qua vermogen goed, alleen paste deze niet in de auto ivm de bevestiging. Zonder probleem een andere accu besteld en omgeruild. Dit alles met een levertijd van één dag. Een... De eerste accu was qua vermogen goed, alleen paste deze niet in de auto ivm de bevestiging. Zonder probleem een andere accu besteld en omgeruild. Dit alles met een levertijd van één dag. Een geweldige service en ook de opgegeven levertijd werd prima nagekomen. Je behoeft geen hele dag te gaan zitten wachten. Als alle bedrijven deze totale service zouden leveren/bieden heb je geen kassa, radar, kan niet waar zijn en advocaat meer nodig.

Misha

Het bestelde keurig ingepakt mogen ontvangen, helder, direct, goede prijs - kwaliteit, TOP

Alfred Maring

De accu die ik uit het ruime assortiment gekozen en gekocht heb werd zeer snel bezorgd en was direct klaar voor gebruik in onze camper. Na aanschaf heb ik ook nog advies gevraagd over welke... De accu die ik uit het ruime assortiment gekozen en gekocht heb werd zeer snel bezorgd en was direct klaar voor gebruik in onze camper. Na aanschaf heb ik ook nog advies gevraagd over welke acculader te gebruiken en daar heb ik duidelijk antwoord op gekregen( ik had er twee thuis staan en wist niet welke het beste geschikt was)

Opanone

Goedkoop en snelle levering

De jong

Zeer goeds

D.J List

Snelle levering, doordat de bestelling naar een wadden eiland moest kwam er helaas een extra dag bij maar dat was te verwachten dit te samen met hemel vaart zorgde voor vertraging bij aflevering.... Snelle levering, doordat de bestelling naar een wadden eiland moest kwam er helaas een extra dag bij maar dat was te verwachten dit te samen met hemel vaart zorgde voor vertraging bij aflevering.
Accu was prima verpakt dit en de scherpe prijs maakt dat ik een dikke voldoende geef voor dit bedrijf.

Mald

Perfect ! Mijn specifieke vragen werden telefonisch correct beantwoord. En echt: 's middags besteld en 's avonds volgens afspraak geleverd.