Henk

Een ruime keuze en als je eenmaal besteld hebt wordt je op de hoogte gehouden over wat er geleverd wordt en als er eventueel een na-levering plaats vindt.

cmkk

Recensies waren goed, dus maar proberen en dat is erg goed bevallen. Ik had iets aangeklikt dat niet kon en werd meteen persoonlijk gebeld. Bestelling was er vervolgens razendsnel binnen de beloofde... Recensies waren goed, dus maar proberen en dat is erg goed bevallen. Ik had iets aangeklikt dat niet kon en werd meteen persoonlijk gebeld. Bestelling was er vervolgens razendsnel binnen de beloofde levertijd en ik werd goed op de hoogte gehouden. Top!

JT Eisen

Vooraf goede informatie, de levering was stipt op tijd kortom perfect.

Rubboo

Na bestelling snelle reactie en top levering!. Geen minpunten!

Bhogal

Dit bedrijf help de klanten uitstekend zowel in e-mailverkeer als telefonisch.
Geweldige service gehad, kan menig bedrijf een volbeeld aan nemen.
Een zeer tevreden klant.

Leon

's Avonds 23.30 uur een accu en druppellader besteld. De volgende dag 19.00u werden deze al thuis afgeleverd.

Gert

Mijn ervaringen zijn prima!
Door een fout van de transporteur bleek dat de bestelde accu niet op tijd zou binnen komen.
Ik belde hierover met Accudienst om 10.00 uur. Ze hebben toen...
Mijn ervaringen zijn prima!
Ik belde hierover met Accudienst om 10.00 uur. Ze hebben toen onmiddellijk een andere accu gestuurd. Die had ik dezelfde dag om 18.00 binnen. Zodoende kon ik toch de volgende dag op vakantie. Super service!

Tom Vlug

No-nonsense bedrijf en bestelling altijd vlot in huis. 5 sterren wat mij betreft

Bert

Supersnelle levering, het product doet waarvoor ik het gekocht heb, perfect dus.

Robert Van Dijk