Wietze Poepjes

Al eens eerder een accu besteld, volgende dag geleverd, daarna nog eens een accu besteld, ook volgende dag thuis...beide accu's voldoen uitstekend, met andere woorden dik tevreden. Kortgeleden... Al eens eerder een accu besteld, volgende dag geleverd, daarna nog eens een accu besteld, ook volgende dag thuis...beide accu's voldoen uitstekend, met andere woorden dik tevreden. Kortgeleden ruitenwissers besteld voor mijn auto, voor en achter....vanwege de feestdagen duurde aflevering iets langer, ruitenwissers zijn van prima kwaliteit, en de prijs is echt voordelig. Topper!

Hans Ottelé

De levering die vrijdag overdag zou komen kon niet worden geleverd. Bij navraag zou het nog wel vrihjdagavond kunnen worden bezorgd. Helaas bleek dat ook niet meer te lukken en nou wordt het... De levering die vrijdag overdag zou komen kon niet worden geleverd. Bij navraag zou het nog wel vrihjdagavond kunnen worden bezorgd. Helaas bleek dat ook niet meer te lukken en nou wordt het zaterdag. Wel een erg vriendelijke chat-meneer maar daar heb je niet zo veel aan als je op een levering zit te wachten en je planning daarop hebt afgestemd.

F.Kan

Goed afgeleverd en snel

Bestelling verliep erg soepel en levering was zeer snel en correct.

Kok uit Ermelo

Vlekkeloos, niks op aan te merken en geruisloos. Beter kon ik het niet treffen.

Tineke van den Bovenkamp

Voor de 2e keer was een Optima accu ontploft en ik wilde weten hoe dit opnieuw kon gebeuren. Ik belde 2 dagen geleden om advies te vragen over een Optima accu voor in mijn camper busje.
Er werd mij heel rustig en duidelijk uitgelegd wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Vanwege het prettige gesprek en de gunstige prijs heb ik besloten om de accu daar te bestellen.
De volgende dag kreeg ik de accu al thuis bezorgd. Service!

G Sabriev

Ordered an Varta Battery for my car and process was extremely smooth. They use an innovative transportation company and you get notifications before driver arrives which was awesome!

Willem

In mijn zoektocht naar een nieuwe accu voor mijn motorfiets kwam ik terecht op de site van AccuDienst.nl/MAPP. De website is prettig doorzoekbaar en makkelijk te lezen. Ik had mijn product snel... In mijn zoektocht naar een nieuwe accu voor mijn motorfiets kwam ik terecht op de site van AccuDienst.nl/MAPP. De website is prettig doorzoekbaar en makkelijk te lezen. Ik had mijn product snel gevonden. De informatievoorziening is helder, en specs zijn goed uitgewerkt.