A.R

Top, zeer snelle en betrouwbare levering van accu, door de service van avondbezorging super vlotte levering. Echt een aanrader!

Gilles Daams

Waanzinnig goed! Bizar snelle levering (zelfde dag!!) en goede prijs!
Werd ook keurig op de hoogte gehouden.
echt top!

Vink

Absoluut TOP
Laat op de dag besteld de andere avond al in huis

Emre yildirim

Ik zou iedereen aanbevelen

Snelle en vakkundige aflevering!
Beveel dit bedrijf zeker aan!

Frans Dekkers

Super snelle en correcte levering

Huijskens Mathias

Uitstekend,in de toekomst volgen er nog meer

Ad Bakker

Het NGV heeft als grote vereniging vaak wel problemen met de apparatuur. Wij kwamen in contact met Interngeheugen.com en hebben dit ervaren als erg positief. Onze organisatie heeft besloten om hen... Het NGV heeft als grote vereniging vaak wel problemen met de apparatuur. Wij kwamen in contact met Interngeheugen.com en hebben dit ervaren als erg positief. Onze organisatie heeft besloten om hen als vaste leverancier op te nemen.

Groot assortiment geheugens
Zij denken met je mee en zorgen voor snelle leveringen, zelfs via een deellevering om je te helpen de problemen op te lossen

Wij zien geen verbeterpunten, doorgaan zo.

Bunkelm@ns

Goede communicatie, prijstechnisch aantrekkelijk en een zeer vlotte levering van de Ad Blue. Kortom zeer tevreden met AccuDienst.nl!!

Bmw-er

Ongelooflijk dat een online bedrijf een motoraccu thuis af komt leveren voor dit bedrag. €99 terwijl de reguliere motorzaak voor exact dezelfde accu €159 vraagt. Dit al met met veel motorvrienden... Ongelooflijk dat een online bedrijf een motoraccu thuis af komt leveren voor dit bedrag. €99 terwijl de reguliere motorzaak voor exact dezelfde accu €159 vraagt. Dit al met met veel motorvrienden gedeeld. Heb maar 1 woord GEWELDIG. Ik ga hier vaker bestellen.