Mike Saliha

Heb op 4 mei een accu besteld en iets later een acculader , gevraagd of deze samen konden worden geleverd, dat was geen probleem. Heb nog de accu aangepast omdat de verkeerde was besteld. Dat was... Heb op 4 mei een accu besteld en iets later een acculader , gevraagd of deze samen konden worden geleverd, dat was geen probleem. Heb nog de accu aangepast omdat de verkeerde was besteld. Dat was allemaal geen probleem. Op 17 Mei gebeld voor de afleverdatum donderdag 22 Mei, maar tot nu toe, geen bestelde spullen. Geen SMS update, geen reakties op emails.
Ik denk dat ik maar gebruik ga maken van mijn herroepingsrecht, want dit slaat nergens op

P. Hardam

Nog nooit van gehoord. Via google hier terecht gekomen. Nu beveel ik dit bedrijf aan iedereen aan als zijnde heel betrouwbaar. Netjes een sms zelfs gehad. Keurig hoor.

Mark

Accu 's ochtends leeg, 's middags een nieuwe besteld en 's avonds geleverd. Helemaal top!

De_Eik

Wat een super aanbieding, zeer snelle micro SD geschikt voor 4K filmen etc.
De volgende dag al in de brievenbus, ik hoop op meer van deze aanbiedingen

Joop

Zeer correcte en snelle levering, scherpe prijs en goede opvolging van de levering

Peter Koolhout

Perfecte service, snel, correct en bijzonder goed geinformeerd over de voortgang van de order en transport. Echt een aanrader.

Kees uit Rotterdam

Goed.

Jonathan

MAPP doet wat je mag verwachten van een webshop.

evert

U w bedrijf komt na met het geen wat ik koopt. ik ben tevreden.