Jos Luneman

Prima, supersnel

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je top review Jos! 😎

DennisD

Duidelijke website, goede uitleg en specificaties bij alle producten. Producten de volgende dag in huis zoals beloofd. Veruit de beste prijs, Zeker een aanrader!

Ron Janssens

Mijn 1e kennismaking met accudienst.nl is ongekend goed. Product om 11.30 uur besteld en dezelfde dag om 18.30 in perfecte staat afgeleverd.Chapeau!

Albert Viel

Ik ben niet tevreden over dit bedrijf

Albert

Ik had al vaker een accu bij accudienst bestelt en nog steeds goede bezorging goede accu.ze doen wat ze beloven absoluut geen klachten.
Vriendelijk bedankt voor de goede service.

Guus van der Klaauw

De accu van onze auto bleek op te zijn. Gezocht op merk en type. De gewenste accu bleek bij AccuDienst het goedkoopst te zijn. Bestellen en betalen ging gemakkelijk. Levering de volgende dag al. De... De accu van onze auto bleek op te zijn. Gezocht op merk en type. De gewenste accu bleek bij AccuDienst het goedkoopst te zijn. Bestellen en betalen ging gemakkelijk. Levering de volgende dag al. De volgende morgen weer probleemloos starten.

Huijskens Mathias

Voor de eerste keer besteld,en meteen verwondert over de snelle afhandeling,levering duurde wel iets langer maar ben zeer tevreden,een aanrader

Fred Schager

Nette vlotte levering van bestelde accu!!

Snelle levering van de bestelling

Falco

Goede website, en doen wat ze beloven.