Familie De Vries

Zoals beloofd op de site, snelle levering door een vakkundige bezorger. Prijs-kwaliteit verhouding is prima te noemen.

Eric Boeren

Heel fijne website, goede zoekfunctie en duidelijke omschrijvingen. Zeer snelle levering en tussentijdse terugkoppeling over eventueel nog snellere levering. Same day delivery hebben ze waargemaakt.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super mooie review Eric. De zon schijnt net iets feller voor ons vandaag! 🌞😎
Fijn dat we nog dezelfde dag een nieuwe accu bij je hebben kunnen leveren. Veel plezier en graag tot de volgende keer!

J.Steegh

Super service.
Een dag eerder geleverd dan verwacht,
klasse.

A Kunst

Eerste keer een zeer goed ervaring zowel telefonische advies als de bestelling. In de ochtend besteld dezelfde dag nog thuis bezorgd.

Reactie Interngeheugen.com:

Dank voor uw geweldige review meneer Kunst.
Dezelfde dag leveren is voor ons een koud kunstje. πŸ˜‰
Veel plezier van de scootmobiel accu's en graag tot de volgende keer.

Koef

Super service, netjes gebeld dat bestelling dagje eerder kon komen!

H. Snoek

Wat een super bedrijf, accu snel en goedkoop geleverd tegenover andere online bedrijven. Helaas was de accu kapot, kom 1x per 1000 voor en dat was dus bij mij. Maar geen probleem, ff bellen en... Wat een super bedrijf, accu snel en goedkoop geleverd tegenover andere online bedrijven. Helaas was de accu kapot, kom 1x per 1000 voor en dat was dus bij mij. Maar geen probleem, ff bellen en zonder gezeur of ik het wel goed had gedaan enz de volgende dag een nieuwe geleverd gekregen. Dus helemaal Top.

Bedankt voor uw schitterende feedback, daar worden we vrolijk van. 😊
Bedankt voor uw schitterende feedback, daar worden we vrolijk van. 😊
Balen dat de accu precies bij u stuk moest zijn maar gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen voor u. Service en lage prijzen zijn kernwoorden binnen onze organisatie.
Graag tot de volgende keer!

Peters

Word netjes en snel verzonden. Dit is mijn eerste bestelling hier, maar mocht ik weer olie nodig zijn doe ik dat zekers hier.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt mevrouw Peters, heel leuk om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We staan al in de startblokken om u te helpen bij uw volgende bestelling! πŸ˜‰ Tot de volgende keer!

peter bunnig

Goede en snelle service had een accu besteld en kreeg hem gelijk de volgende dag

Bedankt voor je fantastische review. πŸ‘
Zo zie je maar hoe makkelijk je soms geld kan besparen. En bovendien krijg je bij ons nog een extra jaar garantie op de accu, mooi meegenomen.
Veel...
Bedankt voor je fantastische review. πŸ‘
Veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! 😊

Erik de Lange

Goed en snel. Al paar keer een accu besteld 's middags, volgende ochtend in huis. En hetzelfde model (Varta Silver Dynamic H3 accu 12V 100Ah 353x175x190x190 ) was nu zelfs 11 euro geodkoper dan 2... Goed en snel. Al paar keer een accu besteld 's middags, volgende ochtend in huis. En hetzelfde model (Varta Silver Dynamic H3 accu 12V 100Ah 353x175x190x190 ) was nu zelfs 11 euro geodkoper dan 2 jaar geleden, 129euro ipv 140euro.
Aanrader.

Niels

Een week en half geleden 2 loodzuurbatterijen besteld en nog steeds geen levering. Mailtje gestuurd waar mijn bestelling blijft en geen antwoord?

Vervolg: Inmiddels contact gehad en...

Vervolg: Inmiddels contact gehad en geholpen geweest. Nu wachten tot de definitieve levering toekomt!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Niels, we stellen het zeer op prijs.
Bedankt voor je review Niels, we stellen het zeer op prijs.
De levering was inderdaad te laat omdat er geen voorraad was. Excuses hiervoor want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig hebben we het nu snel kunnen oplossen voor je. Alsnog heel veel plezier van de accu's en graag tot een volgende keer.