Roverts Chris

Met een woord, geweldig. 'S ochtends om 11.30 uur besteld, volgende middag al bezorgd. Complimenten.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je complimenten Chris, we zijn er trots op! 😊
Heel veel plezier van de Varta accu en graag tot de volgende keer!

Conclusion ForeyeT

Mensen met verstand van zaken en groot assortiment voor schappelijke prijzen

Maro- Cleaning

Zeer goed

Klein Lankhorst

Tot op heden alleen goede ervaringen, snelle service. Bij de laatste bestelling ontbrak het zuur. Dat is wel snel opgelost door het na te sturen, maar is toch een beetje slordig, en kost onnodig... Tot op heden alleen goede ervaringen, snelle service. Bij de laatste bestelling ontbrak het zuur. Dat is wel snel opgelost door het na te sturen, maar is toch een beetje slordig, en kost onnodig extra verzendkosten.

sandra

Zocht een betaalbare accu en kwam bij dit bedrijf uit.

Richard Stijns

Heb drie accus besteld, deze werden binnen twee dagen 's-avonds keuring geleverd.
Op vragen van mij werd snel en helder geantwoord; erg goed.

a wijnand

Mijn ervaring is heel goed

RJ Markusse

Ben heel blij met m'n Varta accu, kon hem direct aansluiten!
Kan er ook elke dag van op aan, dat mijn auto vlot start!
De gratis snelle en (accu)rate bezorging, de dag na bestelling...
Ben heel blij met m'n Varta accu, kon hem direct aansluiten!
Kan er ook elke dag van op aan, dat mijn auto vlot start!
De gratis snelle en (accu)rate bezorging, de dag na bestelling
is ook prima!
Het enige minpuntje vind ik, dat er ik nergens op mijn leveringsbon iets van de beloofde 3 jaar garantie vermeld staat, dus ik zou nog graag een zwart op wit bewijs van garantie willen ontvangen, verder ben ik een zeer tevreden klant!
Heel veel succes met uw bedrijf!
Hg Roel.

Beste Roel,
Fijn om te horen dat de accu naar wens werkt.
Op je factuur staat Gar. 36 mnd.
Dit staat voor 36 maanden garantie op de Varta accu die je gekocht hebt.
Bedankt voor...
Beste Roel,
Fijn om te horen dat de accu naar wens werkt.
Op je factuur staat Gar. 36 mnd.
Dit staat voor 36 maanden garantie op de Varta accu die je gekocht hebt.
Bedankt voor je feedback.
Wellicht dat we dit duidelijker kunnen vermelden in de toekomst.
M.v.g.
MAPP Webwinkels

Ben

Voor aankoop van accu bak contact opgenomen. Accu bak past op alle Optima accu’s. Blijkt te klein voor mijn accu te zijn. Contact opgenomen en blijkt verkeerde info gegeven. Nu kan ik het... Voor aankoop van accu bak contact opgenomen. Accu bak past op alle Optima accu’s. Blijkt te klein voor mijn accu te zijn. Contact opgenomen en blijkt verkeerde info gegeven. Nu kan ik het terugsturen maar moet zelf de kosten hiervoor betalen. Dan maar in de plastic container. Beetje jammer allemaal.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Ben, we stellen je feedback op prijs.
Bedankt voor je review Ben, we stellen je feedback op prijs.
De informatie bij het product klopte inderdaad niet, onze excuses hiervoor. Het is inmiddels aangepast. We hebben contact met je opgenomen om onze excuses aan te bieden en het op te lossen voor je. Nogmaals bedankt.

Hof

Goede en snelle service en levering!