Roy

Zeer overzichtelijk aanbod met alle noodzakelijke informatie!
Na aanvullend telefonisch contact werd mijn online bestelling snel en efficiënt uitgevoerd!

P.brands

Ik ben zeer tevreden met de snelle Servië , en het vlugge afhandig , gr, p.brands

Detmer Bakker

Onbetrouwbare levering. Track & tracé info zegt eerst levering tussen 17 en 20 uur daarna tussen 21 en 22 uur. Geeft vervolgens aan afgeleverd te zijn, echter niet bij mij! Op sms wordt niet... Onbetrouwbare levering. Track & tracé info zegt eerst levering tussen 17 en 20 uur daarna tussen 21 en 22 uur. Geeft vervolgens aan afgeleverd te zijn, echter niet bij mij! Op sms wordt niet gereageerd evenals op email niet. Van 17 uur tot 22.15 zitten wachten voor niets. Erg vervelend !

peter visser

Hele goede service, zelfde dag nog geleverd.

wim n

Goede informatie, snelle bezorging, goede prijs/kwaliteit verhouding :)

AHJ Segers

Makkelijk artikel kunnen vinden op website en snel antwoord op een vraag via chat.

Cor de Jong

Keurige en snelle levering. Ook prettig dat dit eenvoudig kon op een ander adres dan het factuuradres.

Daniel van Broekhuizen

Wat een snelle service, vanochtend een motoraccu met druppellader besteld en werd dezelfde dag voor 17.00 uur geleverd. Wat een service!

Halma

Zeer slechte service, woensdag een accu en kettingspray besteld. Levering zou vrijdag zijn.
NIET DUS!!! Opgebeld en dinsdag gaat er pas geleverd worden. Daar gaat mijn motorweekend.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Halma, we stellen het zeer op prijs.
Bedankt voor je review Halma, we stellen het zeer op prijs.
Onze excuses dat je bestelling één werkdag vertraging had. Helemaal balen als er dan precies een mooi motor weekend tussen zit. We snappen het volledig, we balen hier ook van! Je had inderdaad een email mogen verwachten maar op het moment dat de vertraging duidelijk was, was het al te laat.
Alsnog veel plezier van de accu en de spray. En als je ons in de toekomst nog een kans wilt geven dan maken we het zeker goed met je!