jjaspers

Ik heb helemaal geen klachten, ik heb de accu besteld op vrijdagmiddag en die werd de volgende dag keurig geleverd.
accu was netjes verpakt. dus als u wat wilt bestellen. doen dan komt...
accu was netjes verpakt. dus als u wat wilt bestellen. doen dan komt het helemaal goed.

mvg jjaspers

Jan Koomans

Vandaag besteld, morgen geleverd. Helaas was na 4 dagen de accu nog niet geleverd. De pakketdienst heeft als smoes polietiecontrole, verkeerd adres en staat zelfs met een pakket voor iemand anders... Vandaag besteld, morgen geleverd. Helaas was na 4 dagen de accu nog niet geleverd. De pakketdienst heeft als smoes polietiecontrole, verkeerd adres en staat zelfs met een pakket voor iemand anders voor de deur. 3 avonden thuis gebleven en dan toch maar in de buurt een accu gekocht. Een een mailtje gestuurd naar accudienst.nl dat ik van de aankoop afzie omdat deze te laat is. Excuus en begrip van accudienst.nl en zonder gezeur mijn aankoopbedrag teruggehad. Het probleem ligt duidelijk bij trunkrs.nl

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Jan, we stellen het zeer op prijs.
Bedankt voor je review Jan, we stellen het zeer op prijs.
We balen enorm van de situatie en zien het uiteraard liever anders. We zijn afhankelijk van vervoerders en daar gaat soms iets fout. Gelukkig niet vaak maar elke keer is te veel. Fijn dat we het zonder gezeur (zoals je zelf zegt) snel hebben kunnen oplossen, dat verzacht het leed een beetje.
Nogmaals bedankt en ook fijn dat je ons aanraadt als bedrijf, dat doet ons deugt 😊

Ton Rigter

Precies wat je van het berijf verwacht, bestellen en de volgende dag perfect geleverd.

Goede informatie en de bestelling is goed te volgen.

Geen verbeterpunten bij deze bestelling.

Phil

Duidelijk informatie op de website. Gemaak van bestelling zeer goed.

V.Diederik

Prima service niet duur en snelle levering

Marcel de Ridder

Zeer goede service

H.D. Berkelaar

AccuDienst = accuraat...:-)..

Drijdijk Mobiele service

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van de garantie voor de accu van een klant van ons. Ondanks dat het zeer onduidelijk was wat de oorzaak van het defect was hebben we voor onze klant een... Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van de garantie voor de accu van een klant van ons. Ondanks dat het zeer onduidelijk was wat de oorzaak van het defect was hebben we voor onze klant een nieuwe accu ontvangen.
Onze dank hiervoor ! Wij tevreden en onze klant tevreden !
Met vriendelijke groet
Drijdijk Mobiele service.

Edwin Schoonen

Gemakkelijke website om bijv. een accu voor de motor te vinden.
Daarnaast snelle levering. Bij vragen even chatten en geregeld!

Amanda Beumer-West

Prima! Alles snel in huis!! Autootje kon snel weer de weg op met de nieuwe accu.