Spierings

Mijn ervaring is heel erg goed! Ik heb op de maandag een accu besteld ( niet goed op de tijd gelet, want het was al 17u geweest) maar toch kreeg ik de accu de volgende dag al geleverd. Supersnelle... Mijn ervaring is heel erg goed! Ik heb op de maandag een accu besteld ( niet goed op de tijd gelet, want het was al 17u geweest) maar toch kreeg ik de accu de volgende dag al geleverd. Supersnelle service. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Kunnen een hoop bedrijven nog van leren.

PJS motorbandenservice

Transaparant, snelle site, bestelproces van bestellen tot afleveren goed te volgen

L. Boskma

Bij Geheugen.nl heb ik DDR RAM besteld. Maar, ik heb me vergist en een verkeerd type besteld. Dit werd kosteloos omgeruild voor het juiste type, incl advies per mail. Uitstekende service !

frank van Riemsdijk

Snelle levering, scherp in prijs, heldere website

Jeroen

Ruime keuze. Goede prijzen. Snelle levering.

A.H. Beij

Goede ervaring, na in eerste instantie de verkeerde accu's te hebben gekregen is dit naderhand keurig opgelost. Onze dank hiervoor

gratis verzending

ook de retourzending gratis maken

Joop De Jong

Goed bedrijf snelle levering scherpe prijzen zeer deskundige hulp bij vragen

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, hier worden we blij van! 😊 Scherpe prijzen en deskundig advies, dat zijn inderdaad speerpunten van onze service. Als u tips heeft hoe we volgende keer een 10 kunnen... Bedankt voor uw review, hier worden we blij van! 😊 Scherpe prijzen en deskundig advies, dat zijn inderdaad speerpunten van onze service. Als u tips heeft hoe we volgende keer een 10 kunnen verdienen dan horen we dat graag.
Heel veel plezier van uw bestelling en nogmaals bedankt! 👍

Paul Otten

40 Liter AdBlue gemakkelijk via de site besteld en de volgende dag al in huis.
Snelle levering te snel voor de info aan te hoeven spreken en geen druppel er naast.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super mooie review Paul, we zijn er blij mee! 😎
Veel veilige km's gewenst met de AdBlue en als het bijna op is dan staan we graag weer voor je klaar! Tot de volgende keer!

Bram

Accu besteld via jullie zou week later bezorgt zijn niets gehoord. Zelf achter aangebeld niet meer voorradig , alternatief verstuurd niet de juiste maat fouten dat kan maar de op lossing en... Accu besteld via jullie zou week later bezorgt zijn niets gehoord. Zelf achter aangebeld niet meer voorradig , alternatief verstuurd niet de juiste maat fouten dat kan maar de op lossing en de meneer aan de telefoon. Was slecht nog weer een week wachten ja meneerkan ik niks aan doen Al met al 14 dagen verder. Nog geen accu , en zeer klant onvriendelijk Mooi site. Maar maak het ook waar en zet niet zulk personeel aan de telefoon Die geen moete doen voor je Vrg Bram Klat

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je feedback Bram, we stellen het zeer op prijs.
Bedankt voor je feedback Bram, we stellen het zeer op prijs.
De bestelde GEL accu was helaas niet leverbaar vanaf de fabrikant, dat was niet direct duidelijk. Hierdoor heb je lang moeten wachten voor niks, onze excuses hiervoor. Het komt nagenoeg nooit voor maar we snappen de frustratie volledig. We hebben contact met je opgenomen om onze excuses nogmaals over te brengen.

Edwin Heij

Super snelle gratis levering en een perfecte prijs. Zeer aanbevelenswaardig!