dhr. klein

Makkelijk zoeken op kenteken, netjes gebeld over aflevertijd want kon zelfs eerder. accu was bij levering klaar voor gebruik! zeer tevreden

Vollaers

Wat een ongelofelijke prutsers. Vorige week dinsdag een batterij besteld, stond bij op voorraad. Nu, zaterdag een week later, eindelijk ontvangen. Paar keer contact gehad. Uiteindelijk een andere... Wat een ongelofelijke prutsers. Vorige week dinsdag een batterij besteld, stond bij op voorraad. Nu, zaterdag een week later, eindelijk ontvangen. Paar keer contact gehad. Uiteindelijk een andere batterij ontvangen omdat de eerste toch niet leverbaar was. Laatste telefoon contact werd me verteld dat hij vrijdag met de express dienst om 2000 uur geleverd zou worden, geen "misschien, mogelijk, we gaan het proberen" Nee, hij zou er zijn, zit vervolgens vrijdag avond te wachten. Nee hoor, niks geen levering. Volgende dag om half 2, krijg je een track en trace waar ze niet eens Tijdsindicatie bij zetten. Ik snap dat het soms mis kan gaan en fouten maken is menselijk, maar er wordt totaal niet meegedacht met een oplossing of wat dan ook, en ik zit hier bijna 2 weken met een motor die ik niet kan gebruiken. Ben echt heel erg teleurgesteld en weet zeker dat ik nooit meer hier iets bestel en dit aan iedereen zal afraden.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw feedback mevrouw Vollaers, we stellen het zeer op prijs.
Bedankt voor uw feedback mevrouw Vollaers, we stellen het zeer op prijs.
Het origineel bestelde product was helaas niet leverbaar vanaf de fabrikant. Het heeft te lang geduurd voordat dit duidelijk was en goed is opgelost. Onze excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om het e.e.a. uit te spreken en onze excuses nogmaals over te brengen.

jan vollaers

Diep onder de maat!!!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw feedback meneer Vollaers, we stellen het zeer op prijs.
We hebben inmiddels contact met u opgenomen om het e.e.a. op te lossen voor u.

Peter Prinssen

“Accuraat!” Tweede keer in aantal jaren dat ik hier besteld heb. Snel en probleemloze verkrijgen. Top.

Helmink

Defecte accu gekregen, maar dat kan een keer gebeuren. geen probleem. Vind het dan wel raar dat je de accu op eigen kosten terug moet sturen. nieuwe levering wel snel afgehandeld.

C. Roeleveld

Jammer. Service is voor verbetering vatbaar. Mijn klacht werd niet serieus genomen. Kreeg verkeerde model geleverd en men beweert dat het andere niet meer leverbaar is. Staat nog wel steeds op de... Jammer. Service is voor verbetering vatbaar. Mijn klacht werd niet serieus genomen. Kreeg verkeerde model geleverd en men beweert dat het andere niet meer leverbaar is. Staat nog wel steeds op de site en wordt ook door derden nog steeds verkocht. Spijtig maar dit is niet aanbevelenswaardig.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Roeleveld, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Bedankt voor uw review meneer Roeleveld, we stellen uw feedback zeer op prijs.
U heeft van ons het nieuwste model van de bestelde accu ontvangen. Het model is inderdaad iets aangepast. Het zou kunnen dat andere bedrijven nog accu's van vorig jaar hebben staan maar bij ons krijgt u in ieder geval altijd verse nieuwe accu's. We vertellen absoluut geen sprookjes. Wat zouden we daarmee opschieten?!
Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om te kijken hoe we het naar tevredenheid kunnen oplossen voor u. Voor ons is niks zo belangrijk als tevreden klanten. 😊

www.CIMplex-ICT.nl

Snelle voordelige levering vervanging voor APC Back-UPS ES 700VA 230V

A.H. Beij

Mijn complimenten zoals ze alles geregeld hebben het had eerst wat voeten in de aarde maar naderhand is alles keurig afgehandeld.

Bedankt voor uw mooie review mevrouw Beij. We zijn er erg blij mee! 😊
Bedankt voor uw mooie review mevrouw Beij. We zijn er erg blij mee! 😊
Jammer dat de bestelde accu's niet direct paste inderdaad. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen door de accu's om te ruilen voor de passende.
Heel veel plezier van de accu's en graag tot de volgende keer! 👍
Nogmaals bedankt!

H v lieshout

Gewoon goed

paul majoor

Op de levering heb ik niets aan te merken maar op de zogenaamde expert waaraan ik een paar simpele vragen had wel . Enige kennis ontbrak hem en vervolgens ging hij mij onzin vertellen en mij... Op de levering heb ik niets aan te merken maar op de zogenaamde expert waaraan ik een paar simpele vragen had wel . Enige kennis ontbrak hem en vervolgens ging hij mij onzin vertellen en mij vertellen dat ik er niets van snapte en mij belachelijk maken . Erg vriendelijk was hij ook niet en dat je een klant met u aanspreekt en met respect behandeld had ook nooit iemand hem verteld . Ik vind dit erg jammer want ik denk dat ik nooit meer iets bij accudienst zal bestellen .

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Majoor. We stellen uw feedback zeer op prijs. Heel vervelend dat u zo'n nare ervaring heeft gehad, dit is niet de normale gang van zaken. Het kan natuurlijk voorkomen... Bedankt voor uw review meneer Majoor. We stellen uw feedback zeer op prijs. Heel vervelend dat u zo'n nare ervaring heeft gehad, dit is niet de normale gang van zaken. Het kan natuurlijk voorkomen dat we iets niet weten maar dan zoeken we het altijd uit, graag zelfs. We zouden graag in contact met u willen komen. Zou u een email willen sturen naar ons? (verkoop@mapp.nl). Alvast bedankt.