Peter

Vriendelijke hulpvaardige deskundige medewerker hielp mij het juiste geheugen te kiezen voor mijn tablet. Tablet werkt beter dan hij ooit gedaan heeft. Resultaat is nog beter dan van te voren... Vriendelijke hulpvaardige deskundige medewerker hielp mij het juiste geheugen te kiezen voor mijn tablet. Tablet werkt beter dan hij ooit gedaan heeft. Resultaat is nog beter dan van te voren gehoopt/verwacht.

Gerben van Vlimmeren

Goed en snel geleverd.

Max

Echt een aanrader om hier je accu te bestellen. Zeer duidelijke informatie omtrent de producten en ook erg goede levering. Avondlevering is echt super en de track&trace die ze gebruiken is de meest... Echt een aanrader om hier je accu te bestellen. Zeer duidelijke informatie omtrent de producten en ook erg goede levering. Avondlevering is echt super en de track&trace die ze gebruiken is de meest duidelijke die ik ook heb gezien.

Boskma Consultancy BV

Uitstekend ! Ik maakte een bestelfoutje waardoor ik een niet passend geheugenkaartje ontving. Toch kostenloos omgeruild, en werkt inmiddels perfect. Complimenten voor jullie service !

Lau Liefting

Eerste keer een bestelling geplaatst, prima levering, duurde maar een paar dagen tot de aflevering en kwaliteit van de accu is prima

Frits van den Munckhof

Ideale partner voor het re-animeren van je overleden motoraccu. 2 dagen nadat ik ontdekte dat mijn oude accu definitief "dood" was kon ik weer rijden. Snel, goedkoop, professioneel.

Wesley

Een woord geweldig.

Je kenteken invullen en je kunt zelf kiezen welke accu je wil bestellen.

Netjes geleverd de dag erna op mijn werk met een speciale koerier.
Een woord geweldig.

Je kenteken invullen en je kunt zelf kiezen welke accu je wil bestellen.

Netjes geleverd de dag erna op mijn werk met een speciale koerier.

Accu ingebouw en de auto rijd als nieuw echt een probleem oplosser deze accu.

Geweldig en mocht mij accu weer over een lang tijd stuk gaan bestel ik zeker weer hier.

Super!!

René St

Goede voorlichting voor vervanging van een start - stop accu voor mijn Volvo V60

Jan-Pieter Bergmans

Via de website simpel de bestelling kunnen doen. Dit was goed en eenvoudig te doen. Daarna mail en sms ontvangen over de voortgang van de bestelling. En de volgende dag ontvangen.

AVe

Als ik geheugen nodig heb kijk ik altijd bij geheugen.com. Ze zijn er uitgebreid in het vinden, ook voor de oudere laptops en desktops.
Niet altijd de allergoedkoopste, maar deze service is...
Niet altijd de allergoedkoopste, maar deze service is mij ook wat waard.