Emilie en Idzard offergelt Offergelt

Uitstekende informatie en razendsnelle levering

Irene

De motorhoes van Oxford Aquatex (voor binnen en buiten) die ik gekocht had was binnen het jaar helemaal doorgescheurd bij normaal gebruik (zat om mijn motor buiten).

Garantie geldt...

Garantie geldt alleen voor fabrieksschade. Omdat te beoordelen zou ik de hoes op eigen kosten moeten opsturen en de kans was dan groot dat ik geen geld terug kreeg. Zou fijn zijn als je kapotte producten voor beoordeling gratis terug kan sturen.
Of dat er geld terug gegeven wordt als een artikel van slechte kwaliteit blijkt (en er niet direct fabrieksschade is vast te stellen).

jan niemeijer

Keuze zat

Joep Boxelaar

Duidelijke website, snelle levering, goede ondersteuning via e-mail en product werkt prima.

Snelle ondersteuning bij mijn vragen

Marinus de Jong

Kijk, zo doe je dat..!
Vanmorgen rond 09.00 uur aan de hand van mijn autokenteken snel op de website de gewenste accu gevonden, bestelllen is eenvoudig en de accu is om 20.30 afgeleverd. Kijk, zo doe je dat..!
Perfect..!

Marco van der Knaap

Prima! Perfecte website, je vindt zo het juiste product. Snel geleverd, gewoon 100% goed! Zo goed, dat ik een paar dagen later hier ook een accu voor de brommer van m'n zoon heb besteld!

C. Janssen

Zeer aangenaam verrast vanwege hun flexibele en snelle service. 👌
Zeer aangenaam verrast vanwege hun flexibele en snelle service. 👌
Via Whatsapp contact gehad om de lopende bestelling te wijzigen. Snel antwoord en ze gebeld en het direct zonder problemen.
Ook het teveel betaalde restbedrag was binnen enkele dagen al teruggeboekt.

dissen

Zeer accuraat zijn telefonische afspraak 100% nagekomen.geen gezeur TOP

Theo van den Berg

Overzichtelijke website met goede product informatie. Accu pakket voor scootmobiel gekocht. Zeer snelle levering van dit pakket. Bedrijf is zich terdege bewust van het belang van een snelle levering... Overzichtelijke website met goede product informatie. Accu pakket voor scootmobiel gekocht. Zeer snelle levering van dit pakket. Bedrijf is zich terdege bewust van het belang van een snelle levering voor deze doelgroep. Scootmobiel zijn "de benen" van de klant. Gewoon super!

Thinh Trieu

Duidelijk beschrijving, goede klantenservice en heel scherpe prijs. Top!