Robert Bunt

Veel informatie te vinden op de web site.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super toffe review Robert, we stellen het zeer op prijs!
Bedankt voor je super toffe review Robert, we stellen het zeer op prijs!
Onze service is onze kracht en daar staan we bekend om. We doen er alles aan om dit niveau niet alleen vol te houden maar ook elke dag opnieuw te verbeteren. 👌
Heel veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer!

Jerry

Vriendelijke klantenservice met duidelijk en helder advies. Accu besteld op vrijdagmiddag en werd zaterdagochtend keurig afgeleverd met track en trace. Voor mij geen twijfels om weer een accu of... Vriendelijke klantenservice met duidelijk en helder advies. Accu besteld op vrijdagmiddag en werd zaterdagochtend keurig afgeleverd met track en trace. Voor mij geen twijfels om weer een accu of ander product bij dit bedrijf te bestellen.

Walter Heijink

Behulpzaam.Snelle en goede oplossing, Accus voor mijn scootmobiel besteld en 2 dagen later in huis.TOP!!!!

A.Tonnet

Scherpe prijs en snelle levering en keurig verpakt.

Joop de Jong

Wat beloven doen ze ook het is een goed bedrijf

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt Joop! We zijn blij met je 4 sterren✨. Volgende keer gaan we ons best doen om 5 sterren te scoren. Als je een idee hebt hoe we het nog beter kunnen doen dan horen we het graag! 😊
Heel...
Heel veel plezier van de accu en nogmaals bedankt!

Charif El Marnissi

Hier een Varta 95 ah accu besteld voor een Audi voor een zeer scherpe prijs. De volgende dag is deze accu gratis bezorgd en ik heb de accu ook nog gratis kunnen inleren op locatie in Rotterdam.... Hier een Varta 95 ah accu besteld voor een Audi voor een zeer scherpe prijs. De volgende dag is deze accu gratis bezorgd en ik heb de accu ook nog gratis kunnen inleren op locatie in Rotterdam. Absoluut een tevreden klant en een aanrader dus.

Jaap

Snel en voordelig.

Wouter Slagman

Prima! Goede accu en vlotte verzending. Binnen 24 uur geleverd!

Soufiane

Mini ELM327 bestelt snel in huis.

Werkt helaas niet op een Ford Mondeo uit 2001.

van Luik

Prima service